رکورد تاریخی هش ریت بعد از اعمال ممنوعیت توسط چین

رکورد تاریخی هش ریت بعد از اعمال ممنوعیت توسط چین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1038 نفر

رکورد تاریخی هش ریت بعد از اعمال ممنوعیت توسط چین

در اوج ممنوعیت چین در رابطه با ماینرهای بیت کوین و فعالیتهای تریدینگ در این کشور در سال گذشته، هش‌ریت استخراج بیت کوین به پایین‌ترین مقدار خود یعنی ۵۸.۴ میلیون ترا هش در ثانیه رسید. این کاهش شدید هش‌ریت به دلیل ممنوعیت استخراج در چین اتفاق افتاد.

هش ریت بیت کوین به یک رکورد تاریخی رسیده است

با توجه به داده‌هایی که توسط گلس نود منتشر شده است، هش‌ریت بیت کوین بعد از این که در سال گذشته به پایین‌ترین مقدار خود رسید، توانست خود را ریکاوری کند و تنها دو روز قبل از سال جدید رکورد تاریخی جدیدی را به ثبت برساند. با توجه به این داده‌ها، هش ریت بیت کوین به ۲۰۸ میلیون تراهش در ثانیه رسیده است.

هش‌ریت بیت کوین به معنای مقدار قدرت محاسباتی است که برای استخراج سکه‌های جدید، امنیت و تایید تراکنش‌ها در شبکه بیت کوین استفاده می‌شود.

هر چقدر تعداد استخراج کننده‌های بیشتری در شبکه وجود داشته باشد، هش ریت بالاتر است و بنا بر همین اطلاعات بسیاری از تحلیل گران معتقدند که رمز ارزها در یک روند صعودی قرار دارند.

بیت فیوری دلیل افزایش هش ریت را تغییر مکان ماینرها نمی داند

با توجه به صحبت‌هایی که در رابطه با ریکاوری هش‌ریت شده است، بیت فیوری (Bitfury)، یکی از شرکت‌های استخراج کریپتو معتقد است که افزایش هش‌ریت عمدتا به جابجایی استخراج کننده‌ها از چین ربطی ندارد و دلیل این افزایش به اختراع ابزارهای نسل جدیدی است که در حال حاضر عمل استخراج را انجام می‌دهند.

چیزی که در این جا مطرح است این است که بازیابی هش ریت اگر چه تحت تاثیر جابجایی ماینرها از چین به مکان‌های دیگر مانند آمریکا یا روسیه ربوده است اما دلیل اصلی افزایش هش ریت به استفاده از دستگاه‌های نسل جدیدی است که توانایی بالاتری در حل معادلات دارند است.

همچنین Jason Zaluski، مدیر تکنولوژی Hut 8 Mining Corp، اعلام کرد که ممنوعیت چین تنها منجر به تغییر جغرافیایی ماینرها شد.

به طور مثال، در حالی که بسیاری از ماینرهای چینی همچنان دست به گریبان استفاده از انرژی‌های ارزان تر برای مراکز داده‌هایشان هستند، شرکت استخراج ارزهای دیجیتال که در آمریکا حضور دارد، Marathon Digital، اعلام کرد که فعالیت‌های ماینرهایش می تواند به یک رکورد جدید در اواسط سال دست یابد. لازم به ذکر است که ماینرهای این شرکت در تگزاس در حال بهره برداری است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx