سازمان بورس تکذیب می‌کند ، شرکت توزیع برق تایید

سامان بورس تهران
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1341 نفر

سازمان بورس تکذیب می‌کند ، شرکت توزیع برق تایید

بعد از انتشار خبر کشف تعدادی ماینر در ساختمان شرکت بورس تهران; اخبار و حواشی زیادی مطرح شده بود که با هیچ واکنشی مبنی بر تایید یا تکذیب حواشی همراه نشد. تنها خبر رسمی منتشر شده از سوی سازمان بورس استعفا مدیرعامل قبلی بود. اما نهایتا امروز سازمان بورس تهران; در ادامه اخبار و حواشی به ‌وجود آمده درباره کشف ماینرها طی اطلاعیه‌ای در سایت کدال شفاف سازی کرد:

۱- در هیئت مدیره وقت و هیئت مدیره حاضر هیچ‌گونه دستورجلسه یا مصوبه‌ای مبنی بر فعالیت در حوزه رمزارز‌ها اعم از استخراج یا معاملات وجود نداشته است.
۲- تجهیزات خریداری‌شده بر اساس مصوبات کمیته ساختمان تحت عنوان «سرور‌های پردازشگر مورد نیاز مرکز داده» بوده است که کاربرد چندگانه تجهیزات مذکور موجبات سوءاستفاده از این ابهام و در نهایت قصور یا تقصیر مجریان را فراهم کرده که مراتب رسیدگی انضباطی به موضوع توسط هیئت مدیره و نهاد ناظر در دست پیگیری است.۳- یادداشت‌های همراه صورت‌های مالی و گزارش حسابرس و بازرس قانونی موید آن است که اتفاق صورت‌گرفته بسیار محدود بوده و مطلقا مصداق «ضرر و زیان سهامداران» نیست.
۴- فعالیت صورت‌گرفته هیچ‌گونه خللی در روند عادی فعالیت و انجام وظایف بورس اوراق بهادار تهران و نیز روال عادی معاملات ایجاد نکرده است.
۵- هیئت مدیره در حال بررسی ابعاد اتفاق به وقوع پیوسته از زوایای فنی و مالی است که با شفاف‌تر شدن موضوع، موارد متعاقباً به اطلاع کلیه سهامداران و ذی‌نفعان خواهد رسید.

 

اما همزمان با انتشار اطلاعیه سازمان بورس تهران، شرکت توزیع نیروی برق در اطلاعیه خود نوشت:

در خصوص کشف تعدادی دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در شرکت بورس اوراق بهادار تهران; به اطلاع هموطنان گرامی می رساند صنعت برق با این مورد نیز بر اساس قوانین موجود، برخورد جدی به عمل خواهد آورد.

در تشریح ماینرهای کشف شده علام کرد:

در این خصوص تصریح می‌دارد; بر اساس گزارش مأموران بازرسی از محل; تعداد ۸۲ دستگاه ماینر که در لحظه بازدید این شرکت در مدار قرار نداشتند کشف و ضبط شده; گفتنی است مصارف محل موردنظر تحت بررسی می‌باشد.

و در نهایت تاکید کرد:

صنعت برق تأکید می‌دارد; نگهداری یا اتصال دستگاه‌های استخراج رمزارز فاقد مجوز به هر نحو و در هر محل، غیرقانونی بوده. و مسئولیت آن در موارد سازمانی بر عهده بالاترین مقام سازمان و در سایر موارد بر عهده شخص دارنده انشعاب برق می‌باشد. و لذا به مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سایر متذکر می‌شود با دقت در رعایت موارد فوق; از سوءاستفاده افراد سودجو که شرایط آسیب به منافع عمومی و شبکه برق کشور را فراهم می‌آورند; جلوگیری به عمل آورند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx