سامانه بهین ‌یاب پس از گذشت ۵ ماه بالاخره به بهره‌ برداری رسید

سامانه بهین ‌یاب پس از گذشت ۵ ماه بالاخره به بهره‌ برداری رسید
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2235 نفر

سامانه بهین ‌یاب پس از گذشت ۵ ماه بالاخره به بهره‌ برداری رسید.

بالاخره بعد از ۵ ماه سامانه بهین ‌یاب که برای خود اظهاری دستگاه های ماینینگ ایجاد شده بود، به بهره برداری رسید. به این ترتیب، مالکان دستگاه‌ های ماینینگ می‌ توانند به منظور ثبت دستگاه‌ های خود در این سامانه اقدام کنند و پس از پرداخت عوارض گمرکی به صورت قانونی فعالیت خود را در حوزه استخراج ارزهای دیجیتال آغاز کنند.

طبق مصوبه دولت، کلیه دارندگان دستگا‌ه‌ های ماینینگ ملزم شده اند در طی حداکثر یک ماه از زمان اعلام وزارت صمت، نسبت به ثبت مشخصات هویتی خود به همراه تعداد و نوع دستگاه ها، در سامانه ‌ای که این وزارت خانه تعیین کرده، مطابق فرم موجود اقدام کرده و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی در نظر گرفته شده در همین سامانه، نسبت به پرداخت کلیه حقوق و عوارض دولتی اقدام کنند.

هر چند ثبت دستگاه ‌های ماینینگ در این سامانه به صورت خود اظهاری و اختیاری است اما در صورت ثبت نشدن دستگاه ‌‌ها و پس از گذشت یک ماه از تاریخ شروع ثبت، عواقب ناشی از عدم ثبت دستگاه‌ ها در سامانه برعهده مالک و دارنده دستگاه خواهد بود.

طبق پیش ‌بینی‌ های صورت گرفته در مصوبه هیات دولت اگر دارندگان این دستگاه ها در دوره مورد نظر برای ثبت دستگاه ‌های خود در سامانه اقدام نکنند، سازمان تعزیرات تکلیف این دستگاه ها را مشخص خواهد کرد.

در حال حاضر تعداد زیادی از دستگاه‌ های ماینینگ به عنوان کالای قاچاق مصادره شده اند. حالا با به بهره برداری از این سامانه، فعالان این صنعت امیدوارند با ثبت دستگاه های خود بتوانند برای آزاد کردن آنها اقدام کنند و دیگر با مشکل ضبط دستگاه‌ های خود به عنوان کالای قاچاق مواجه نشوند.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx