سرعت فروش در بازار رمزارزها دوباره شدت گرفت

سرعت فروش در بازار رمزارزها دوباره شدت گرفت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1059 نفر

سرعت فروش در بازار رمزارزها دوباره شدت گرفت

بازارهای دارایی های کریپتو برای پنجمین روز متوالی در قرمزی فرو رفته اند، زیرا فروش گسترده همچنان ادامه دارد و منجر به خروج میلیاردها دلار از این فضا می شود.

پس از یک دوره فروش جدی دیگر، ارزش کل بازار در ساعات اولیه ۷ ژانویه ۳ درصد کاهش یافت. ارزش بازار اکنون کمی بیش از ۲ تریلیون دلار است که نشان دهنده کاهش حدود ۳۲ درصدی نسبت به بالاترین رقم ۳ تریلیون دلاری خود در اوایل نوامبر ۲۰۲۰ است.

این حرکت منجر به خروج ۱۱۰ میلیارد دلاری دیگر از فضا شده است. از ابتدای این هفته، بازارهای کریپتو بیش از ۳۲۰ میلیارد دلار یا ۱۳.۵ درصد کاهش یافته است.

کالین وو، تحلیلگر صنعت، در مورد انحلال قراردادهای مشتقات که در یک ساعت گذشته یا بیشتر رخ داده است، اظهار نظر کرده است.

انحلال قرارداد در نیم ساعت گذشته به ۱۰۲ میلیون دلار رسید که ۴۰ میلیون دلار آن در بیت کوین و ۴۲ میلیون دلار به صورت اتریوم بود.

بزرگان رمزارزها در رنج هستند

طبق گزارش CoinGecko، بیت کوین طبق معمول با افت ۳.۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته پیشروی در عقب نشینی دارد. بیت کوین به ۴۰,۶۸۵ دلار کاهش یافت و در زمان انتشار کمی به ۴۱,۸۱۰ دلار رسید.

طی هفت روز گذشته، دارایی ۱۱.۵ درصد کاهش داشته است و نسبت به ماه گذشته ۱۷.۵ درصد کاهش داشته است. بیت کوین از زمان بالاترین رکورد خود در ۱۰ نوامبر تاکنون ۳۹ درصد از دست داده است و نسبت به زمان مشابه در سال گذشته تنها ۱۳ درصد رشد داشته است. اصلاح ۴۰ درصدی غیرعادی نیست، بنابراین هنوز خیلی زود است که آن را بازار نزولی بدانیم.

اتریوم با کاهش شدید ۶.۸ درصدی نسبت به زمان مشابه دیروز درد بیشتری دارد. قیمت‌های اتریوم به پایین‌ترین سطح سه ماهه ۳۱۳۰ دلار سقوط کرد و پس از بهبودی نهایی به ۳۲۳۰ دلار در زمان انتشار بازگشت.

همه دارایی‌های رمزنگاری با ارزش بالا در حال حاضر با زیان‌های عمده سولانا (SOL) با دامپینگ ۶.۷ درصدی به زیر ۱۴۰ دلار و Terra (LUNA) با کاهش ۸ درصدی در یک کاهش به ۷۰ دلار رسیده‌اند. بایننس کوین (BNB)، پولکادات (DOT) و آوالانچ (AVAX) همگی آسیب دیده‌اند و ریزش‌های ۴ تا ۶ درصدی را در این مدت تجربه کرده‌اند.

هیچ بازمانده ای؟

چند آلتکوین وجود دارد که در حال سرپیچی هستند و از جمله آنها می توان به Safemoon اشاره کرد که ۴۰ درصد افزایش یافته و آن را به بهترین ۱۰۰ عملکرد تبدیل کرده است.

MANA شرکت Decentraland نیز با افزایش ۱۲.۴ درصدی به ۳.۲۲ دلار معامله می شود، در حالی که Quant (QNT) و Cosmos (ATOM) هر کدام حدود ۱۲ درصد رشد کرده اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx