علیرغم ریزش بازار، سرمایه گذاران نهادی دارایی های کریپتو خود را افزایش داده اند

علیرغم ریزش بازار، سرمایه گذاران نهادی دارایی های کریپتو خود را افزایش داده اند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1190 نفر

علیرغم ریزش بازار، سرمایه گذاران نهادی دارایی های کریپتو خود را افزایش داده اند

ریزش سنگین بازار فرصت خوبی را برای خرید ایجاد کرده است و سرمایه گذاران نهادی با افزایش خریدهای خود به دنبال بهره بردن از این فرصت پیش آمده هستند.

داده ها نشان می دهند که میزان دارایی های کریپتو نهادها برای پنجمین هفته متوالی رو به افزایش بوده است. این موضوع نشان می دهد که فعالین بازار همچنان نسبت به بیت کوین و آلت کوین های پیش رو دیدگاه صعودی دارند.

براساس داده های ارائه شده توسط کوین شیرز (CoinShares)، میزان سرمایه ورودی به محصولات کریپتو در هفته منتهی به ۱۹ سپتامبر، در مجموع برابر با ۴۲ میلیون دلار بوده است. از این میزان سرمایه ورودی، ۱۵ میلیون دلار وارد بازار بیت کوین شده است. در ۱۶ هفته گذشته این سومین بار است که میزان سرمایه ورودی به بیت کوین مثبت بوده است.

میزان سرمایه گذاری در تمام دارایی های بزرگ مثبت بوده است. سرمایه گذران ۶.۶ میلیون دلار در اتریوم و ۳.۷ میلیون دلار در صندوق های چند دارایی سرمایه گذاری کرده اند. داده ها همچنین نشان می دهند که علیرغم مشکل ایجاد شده برای سولانا، ۴.۸ میلیون دلار نیز روانه بازار این رمزارز شده است.

حضور پررنگ تر موسسات

شرکت مدیریت دارایی گری اسکیل با ۴۳.۱۷ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت خود،‌ همچنان عنوان بزرگترین صندوق را در اختیار دارد. سرمایه گذاران نهادی به یکی از اصلی ترین بازیگران بازار رمزارزها تبدیل شده اند، موضوعی که بیانگر پذیرش گسترده رمزارزها است.

چندی پیش برخی از این سرمایه گذاران اعلام کرده بودند که سرمایه گذاری در بازار کریپتو در مقایسه با گذشته دیگر آنچنان پرریسک نیست. از این رو مشاوران و مدیران مالی بیشتری به این بازار ورود کرده اند.

نظرسنجی اخیری که توسط صندوق مدیریت دارایی های دیجیتال نیکل (Nickel) انجام شده است، این موضوع را تایید می کند. تحقیق این صندوق لندنی نشان می دهد که بیشتر مدیران صندوق های پوشش ریسک در رمزارزها سرمایه گذاری کرده اند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx