پیتر برنت: XRP اوراق بهادار است!

پیتر برنت: XRP اوراق بهادار است!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1217 نفر

پیتر برنت: XRP اوراق بهادار است!

پیتر برنت (Peter Brandt) تحلیلگر با سابقه بازار و یکی از منتقدان قدیمی ریپل، همچنان باور دارد که XRP اوراق بهادار ثبت نشده است. وی در این خصوص گفت:

انتظار می رود که با مدیریت جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) با چنین چالش هایی بیشتر رو به رو شویم. من شخصا اعتقاد دارم که XRP اوراق بهادار است. با این حال، چنین موضوعی نمی تواند مانع من در داشتن این رمزارز در شرایط مناسب شود.

پیتر برنت دو ماه قبل از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا به طور رسمی شکایت خود را ثبت کند، از این کمیسیون درخواست کرده بود که XRP را به عنوان اوراق بهادار دسته بندی کند. وی همچنین شرکت ریپل را به دست بردن در قیمت XRP متهم کرده بود.

فروش غیرقانونی XRP

در شکایت خود، کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا شرکت ریپل را به فروش غیرقانونی XRP و کسب درآمد خالص ۱.۳۸ میلیارد دلاری برای تامین بودجه کسب و کار خود متهم کرد.

این کمیسیون همچنین برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل، و کریس لارسن، مدیرعامل سابق این شرکت را تحت پیگرد قضایی قرار داد و مدعی شد این افراد به ترتیب ۱۵۰ و ۴۵۰ میلیون دلار را از فروش XRP به جیب زده اند.

شرکت ریپل نیز در پاسخ مدعی شده که SEC با رویکرد نامنسجم خود فضای قانون گذاری کریپتو را گل آلود کرده است. ریپل همچنین این کمیسیون را برای ارائه اسناد مربوط به بیت کوین و اتریوم تحت فشار قرار داده است.

اما در طرف مقابل، برخلاف ادعای ریپل، پیتر برنت بر این باور است که اتریوم به دلیل ساختار کاملا متفاوت خود، اوراق بهادار نیست.

از سوی دیگر، گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا، در مصاحبه ای عنوان کرده بود که باید هر دوی ریپل و اتریوم به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی می شدند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx