سرمایه گذاران چه کشورهایی بیشتری سود را از رمزارزها داشته اند؟

سرمایه گذاران چه کشورهایی بیشتری سود را از رمزارزها داشته اند؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1096 نفر

سرمایه گذاران چه کشورهایی بیشتری سود را از رمزارزها داشته اند؟

چین انالیسیس (Chainalysis) در گزارش جدید خود میزان سود تحقق یافته سرمایه گذاران در رمزارزها در کشورهای مختلف را بررسی کرده است.

این گزارش نشان می دهد که سرمایه گذاران امریکایی در مجموع تقریباً شش برابر بیشتر از بریتانیا از ترید خود سود کسب کرده اند. بریتانیا نیز در این گزارش در رتبه دوم قرار گرفته است.

داده ها نشان می دهد که میزان سود امریکایی ها در سال ۲۰۲۱ از رمزارزها برابر با ۴۶.۹ میلیارد دلار بوده است. این رقم که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود، امریکا را با اختلاف در صدر لیست قرار داده است. کشورهای بریتانیا و آلمان با به ترتیب ۸.۱ و ۵.۸ میلیارد دلار در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

سرمایه گذاران چه کشورهایی بیشتری سود را از رمزارزها داشته اند؟

سود محقق شده سال ۲۰۲۱

امریکا

این گزارش در حالی منتشر شده که پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال همچنان در حال افزایش است. ایالات متحده شاهد افزایش قابل توجهی در پذیرش بوده است. در این کشور کل سود برآورد شده برای سال ۲۰۲۱ در مقایسه با رقم ۸.۱ میلیارد دلاری سال گذشته ۴۷۶٪ افزایش داشته است.

ترکیه

نکته جالب این گزارش کشورهایی هستند که در مقایسه با اقتصاد سنتی خود عملکرد بهتری داشته اند. از جمله این کشورها می توان به ترکیه اشاره کرد. ترکیه از نظر تولید ناخالص داخلی در رتبه ۱۱ جهانی قرار دارد. اما این کشور از نظر سود کریپتویی در رتبه ششم قرار گرفته است.

چین

چین یکی از تنها کشورهای بزرگی بود که دستاوردهای قابل توجهی مانند دیگر کشورها نداشت. در سال ۲۰۲۱، کل سود برآورد شده ارز دیجیتال چین برابر با ۵.۱ میلیارد دلار بود. این رقم بیانگر یک رشد ۱۹۴ درصدی در مقایسه با رقم ۱.۷ میلیارد دلاری سال ۲۰۲۰ است. با این حال، با توجه به ممنوعیت های گسترده کریپتو که به تدریج در چین در سال ۲۰۲۱ اعمال شد، این رشد را می توان چشمگیر دانست.

بیت کوین و اتریوم

روند قابل توجه دیگر افزایش کل سود حاصل از اتریوم است. سرمایه گذاران ETH در سراسر جهان در مجموع ۷۶.۳ میلیارد دلار سود کسب کرده اند. اما سود حاصله از سرمایه گذاری در بیت کوین برابر با ۷۴.۷ میلیارد دلار بوده است.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx