سرمایه گذاری کوین بیس در ارزهای دیجیتال و وب ۳.۰ هندی

سرمایه گذاری کوین بیس در ارزهای دیجیتال و وب 3.0 هندی
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1020 نفر

سرمایه گذاری کوین بیس در ارزهای دیجیتال و وب ۳.۰ هندی

صندوق سرمایه گذاری کوین بیس، بازوی سرمایه گذاری صرافی رمزارز آمریکایی کوین بیس، طرحی را برای سرمایه گذاری ۱ میلیون دلاری در نوآوری‌های مختلف ارزهای دیجیتال هند و وب ۳.۰ از طریق یک رویداد حضوری به اشتراک گذاشت.

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل کوین بیس زمانی که در هند بود، در یک پست وبلاگی اعلام کرد که این شرکت سرمایه‌گذاری قصد دارد از استعدادهای نرم‌افزاری هند با فناوری‌های رمزارزی و وب ۳.۰ استفاده کند و به تسریع اهداف گنجاندن اقتصادی و مالی هند کمک کند.

در ۸ آوریل، مسابقه‌ای حضوری در بنگلور (Bengaluru) با مشارکت Buidlers Tribe برگزار می‌شود که توسط Belief DAO برای ارائه کمک‌های جایزه تا سقف ۲۵،۰۰۰ دلار حمایت می‌شود. افزایش علاقه سرمایه گذاران خارجی به فضای رمزارزها در هند را می توان به وضوح از طریق قوانین نظارتی اخیر که توسط قانون بحث برانگیز مالیات رمزارزی ارائه شده است مشاهده کرد.

قانون مالیات رمزارزی در هند از اول آوریل لازم‌الاجرا شده است و همه شهروندان هندی را موظف می‌کند ۳۰ درصد از درآمدهای ارز دیجیتال خود را به عنوان مالیات پرداخت کنند.

هنگامی که در مورد مفهوم کلی وب ۳.۰ از پارین لاتیا (Pareen Lathia)، یکی از بنیانگذاران  Buidlers Tribe، سؤال شد، او گفت که کارآفرینان هندی هیجان زده هستند که شرکت های خود را جهانی کنند.

لاتیا در مورد تأثیر قانون جدید مالیاتی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی گفت:

قانون مالیات تنها یک گام مثبت است. این یک تغییر الگو به حساب می‌آید و مقررات فراگیر خواهد شد.

 

در حالی که نیرمالا سیتارامن (Nirmala Sitharaman)، وزیر دارایی هند، قبلاً قصد خود را برای تجدید نظر در مورد مالیات رمزارزی در آینده نزدیک به اشتراک گذاشته بود، ورود کوین بیس به بازار بیش از ۱۱۰ متقاضی را جذب کرده است.

به گفته آرمسترانگ، کوین‌بیس قبلاً ۱۵۰ میلیون دلار در شرکت‌های رمزارزی و وب ۳.۰ هند سرمایه‌گذاری کرده است و قصد دارد ۱،۰۰۰ کارمند را در مرکز فناوری کوین‌بیس در هند جذب کند و ایجاد مقررات به عنوان یک دعوت روشن برای سرمایه گذاری خارجی عمل می کند.

 

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx