آغاز پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال در استرالیا

آغاز پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال در استرالیا
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 949 نفر

آغاز پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال در استرالیا

غول فروشگاهی و پمپ بنزین On The Run که در استرالیا واقع شده است، از پذیرش ارزهای دیجیتال در بیش از ۱۷۰ شعبه خود خبر داده است.

این کسب و کار که در جنوب استرالیا و ویکتوریا حضور دارد به مشتریان خود این امکان را خواهد داد که با بیش از ۳۰ رمزارز اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

شرکت مادر OTR، که Peregrine Corporation نام دارد، یکی از بزرگ ‌ترین شرکت ‌های خصوصی در استرالیای جنوبی، در فروشگاه ‌های خود، رمزارزها را خواهد پذیرفت.

زمان اجرایی شدن طرح

هنگامی که این سیستم در ماه جولای نهایی شود، این شرکت به بزرگترین تجارت در استرالیا تبدیل خواهد شد که پرداخت های کریپتو را در فروشگاه های خود می پذیرد.

این شرکت با صرافی سنگاپوری Crypto.com به منظور بکارگیری سرویس Pay Merchant این صرافی به عنوان لایه پرداخت خود وارد همکاری شده است.

همچنین Datamesh، ارائه‌ دهنده سیستم ‌های پرداخت مستقر در سیدنی، پایانه ‌های فروش را راه ‌اندازی خواهد کرد که به خریداران این امکان را می دهد که از طریق برنامه Crypto.com با دارایی‌ های دیجیتال خرید کنند.

یاسر شاهین، رئیس اجرایی Peregrines، اظهار داشت که پذیرش ارزهای دیجیتال فرصتی برای حضور در بازار رو به رشد ارزهای دیجیتال است. وی در ادامه افزود:

رشد و پذیرش ارزهای دیجیتال در استرالیا و سایر نقاط جهان خارق‌ العاده بوده است. این مهم فرصت خوبی برای مشتریانمان ما فراهم کرده است.

چندی پیش در یک نظرسنجی Crypto.com اعلام کرد که تنها ۴٪ از بازرگانان مورد بررسی در این نظرسنجی در سطح جهان پذیرش رمزارزها را آغاز کرده اند. با این حال، نزدیک به ۶۰٪ از کسب و کارها اعلام کرده اند که به پذیرش ارزهای دیجیتال علاقه مند هستند.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx