سقوط بیت کوین به ۳۵ هزار دلار! بازار نزولی تا چه زمانی ادامه دارد؟

سقوط بیت کوین به 35 هزار دلار! بازار نزولی تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 951 نفر

سقوط بیت کوین به ۳۵ هزار دلار! بازار نزولی تا چه زمانی ادامه دارد؟

بیت کوین به بازه ۳۵,۰۰۰ دلار سقوط کرده است. با حاکم شدن ترس شدید بر بازار، در این تحلیل چشم انداز این ارز دیجیتال و راه اجتناب از یک بازار خرسی را بررسی کرده ایم.بیت کوین همچنان به نزول ادامه می دهد. و تاثیر این ریزش شدید را می توان در سقوط عمیق تر آلت کوین ها دید. در حال حاضر، قیمت BTC به پایین ترین سطح خود در ۶ ماه اخیر سقوط کرده است. و بسیاری از تحلیلگران نسبت به بهبود بازار در کوتاه مدت خوشبین نیستند.

سقوط بیت کوین به 35 هزار! بازار برای نجات به معجزه نیاز دارند!

نمودار BTC

داده ها نشان می دهند که موج فروش بیت کوین از ۲۰ ژانویه آغاز شده و تا به امروز با ورود به بازه ۳۵,۰۰۰ دلار ادامه دارد. این ارز دیجیتال در حال حاضر در سطح ۳۵,۸۸۵ دلار در زمان نگارش این مطلب ترید می شود.

تثبیت قیمت

سقوط شدید قیمت بیت کوین موجب شده بسیاری از تریدرها چشم اندازهای بسیار بدی برای بازار متصور شوند. تحلیلگران رکت کپیتال (Rekt Capital) پیش بینی کرده اند در صورتی که بیت کوین حمایت ۳۸,۰۰۰ دلار را از دست بدهد، در بازه ۲۸,۰۰۰ – ۳۸,۰۰۰ تثبیت خواهد شد.

الگوی سر و شانه ها

دیوید لیفچیتس (David Lifchitz)، مدیر ارشد سرمایه گذاری در شرکت ExoAlpha، اعلام کرده که الگوی سر و شانه ها با نزول بیت کوین به ۳۸,۳۰۰ دلار شکل گرفته است. از یک دیدگاه کاملا تئوری، این تحلیلگر انتظار سقوط تا سطح ۲۰,۰۰۰ دلار را دارد. با این حال، او سقوط به بازه ۳۱,۰۰۰ دلار را قطعی می داند. به گفته او، عواملی همچون سخت گیری های فدرال رزرو، احتمال ممنوعیت ماینینگ اثبات کار، کسب سود پایان سال ۲۰۲۱ و نگرانی های اقتصادی باعث نزول بیت کوین شده اند.

چشم انداز بازار

به گفته تحلیلگر شناخته شده بازار، مایکل ون ده پاپه (Michaël van de Poppe)، مردم در انتظار بازه ۳۰,۰۰۰ دلار برای خرید هستند. به اعتقاد او، در این بازه خریداران بسیاری به بازار ورود پیدا خواهند کرد. تحلیلگر دیگری به نام اسکات ملکر (Scott Melker) پیش بینی می کند که بیت کوین برای بسته شدن روزانه بالای سطح ۳۹,۶۰۰ به یک معجزه نیاز دارد. به گفته او اگر قیمت زیر این بازه بسته شود، خرس ها هیچ رحمی نخواهند کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx