سقوط بیت کوین (BTC) تحت تاثیر کشف گونه ای جدید از ویروس کرونا!

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2268 نفر

سقوط بیت کوین (BTC) تحت تاثیر کشف گونه ای جدید از ویروس کرونا!

بعد از اینکه بیت کوین (BTC) تا ۲۴۳۰۰ دلار پیش رفت،‌ با قرمز بودن بازار این ارز دیجیتال در تداوم روند نزولی با کاهشی بیش از ۵٪ به زیر ۲۳ هزار دلار سقوط کرد. این ارز هم اکنون در بازه ۲۲۲۰۰ دلاری معامله می شود. بیشتر آلت کوین ها نیز مانند بیت کوین در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

سقوط دارایی های دیجیتال در حالی رخ می دهد که شاخص های بازارهای مالی سنتی اروپا نیز شاهد افت بودند. افت بازار به امریکا نیز کشیده شده و معاملات آتی بازار امریکا نیز شاهد نزول شاخص ها بود.

روز گذشته روز خوبی برای بیت کوین بود. این ارز دیجیتال موفق شد به بالاترین سطح خود یعنی ۲۴۳۰۰ دلار برسد. اما امروز روز کاملا متفاوتی برای این رمزارز بود. این ارز دیجیتال با کاهشی ۵ درصدی به بازه ۲۲۲۰۰ دلاری نزول کرد.

نمودار بیت کوین (BTC)

نمودار بیت کوین (BTC)

با قرمز بودن کل بازار، آلت کوین ها نیز تا به اینجا شاهد سقوط های شدیدتری در ارزش خود بودند. ریپل در حدود ۸٪ و اتریوم نیز در حدود ۶.۴٪ افت کردند.

در مجموع بازار تا به اینجا در حدود ۴۰ میلیون دلار در ساعات گذشته متضرر شده که حاکی از اصلاح قابل توجهی است.

بازارهای اروپا نیز روز خوبی را سپری نکرده و تا به اینجا FTSE 100 در حدود ۲.۸٪ ریزش کرده است. یکی از دلایل احتمالی قرمز بودن وضعیت بازار می تواند محدودیت های جدیدی باشند که در اروپا بخصوص در بریتانیا اعمال شده اند.

بوریس جانسون (Boris Johnson)،‌ نخست وزیر بریتانیا، در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد که محدودیت های سخت گیرانه تری در لندن، جنوب شرقی و شرق انگلستان به اجرا گذاشته خواهد شد. این محدودیت ها در حالی اعمال می شوند که هفته گذشته نوع جدیدی از ویروس کرونا کشف شد که گفته می شود می تواند تا ۷۰٪ سریعتر منتقل شود.

در آمریکا نیز شرایط مشابه است و شاخص ها در وضعیت قرمزی قرار دارند. معاملات آتی S&P 500 نیز در حدود ۰.۴٪ کاهش یافته و دو جونز و نزدک نیز شاهد کاهش در شاخص های خود هستند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx