شرکت تجاری میکرو استراتژی ۲۹،۶۴۶ واحد بیت کوین (BTC) دیگر خرید!

شرکت تجاری میکرو استراتژی 29،646 واحد بیت کوین (BTC) دیگر خرید!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2687 نفر

شرکت تجاری میکرو استراتژی ۲۹،۶۴۶ واحد بیت کوین (BTC) دیگر خرید!

شرکت هوش تجاری میکرو استراتژی با خرید ۲۹،۶۴۶ واحد بیت کوین (BTC) دیگر به ارزش ۶۵۰ میلیون دلار با قیمت میانگین ۲۱،۹۲۵ دلار به ازای هر بیت کوین، به ذخایر بیت کوینی خود اضافه کرده است.

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل این شرکت، این خبر را بلافاصله پس از کاهش قیمت بیت کوین به ۲۲۲۴۷ دلار در توییتر منتشر کرد. اگرچه مشخص نیست که این خرید همزمان با کاهش قیمت بیت کوین بوده است یا نه.

چندی پیش شرکت میکرو استراتژی اعلام کرد که از طریق فروش اوراق قرضه خود به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار قصد دارد نسبت به خرید بیت کوین های بیشتری اقدام کند.

در نهایت این شرکت موفق شد از فروش اوراق قرضه خود ۶۵۰ میلیون دلار کسب درآمد کند. و همانطور که این شرکت وعده اش را داده بود، از فروش این اوراق برای خرید بیت کوین استفاده کرد و به ذخایر بیت کوینی خود اضافه کرد.

در حال حاضر این شرکت ۷۰،۴۷۰ بیت کوین در اختیار دارد که با قیمت متوسط ۱۵،۹۶۴ دلار خریداری کرده است. با اضافه شدن به ذخایر بیت کوینی میکرو استراتژی هم اکنون این شرکت در جایگاه پنجم در میان نهادهایی که بیشترین بیت کوین را دارند قرار گرفته است. این شرکت در حال حاضر از دولت ایالات متحده آمریکا که طبق گزارشات ۶۹،۴۲۰ واحد بیت کوین در اختیار دارد پیشی گرفته است.

شرکت میکرو استراتژی سرمایه گذاری خود در بیت کوین را در ماه آگوست با خرید ۲۱،۰۰۰ واحد بیت کوین به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار آغاز کرد. در آن زمان، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد با خرید بیت کوین به عنوان سپری در برابر تورم دلار آمریکا مقابله کند.

اخیراً نیز، مایکل سیلور، ایلان ماسک، همتای میلیاردر خود را، به پیروی از او و استفاده از بیت کوین به عنوان جایگزینی برای دلار آمریکا به عنوان پول ذخیره اصلی تسلا تشویق کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx