در پی حمله به ForceDAO، توکن بومی این پلتفرم ۹۹% سقوط کرد

در پی حمله به ForceDAO، توکن بومی این پلتفرم 99% سقوط کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1196 نفر

در پی حمله به ForceDAO، توکن بومی این پلتفرم ۹۹% سقوط کرد

دوباره یک پلتفرم دیگر در دیفای مورد حمله قرار گرفته است. در حمله ای سایبری به پلتفرم ForceDAO هکرها موفق شدند هزاران دلار اتریوم را به سرقت ببرند.

در یک حمله هماهنگ شده به پلتفرم ForceDAO در دیفای در روز یکشنبه، هکرها موفق به سرقت ۱۸۳ اتریوم به ارزش تقریبی ۳۸۶ هزار دلار در زمان نگارش این مطلب شدند.

پس از این حمله توکن بومی این پلتفرم به نام FORCE، شاهد نوسانات چشمگیری در ارزش خود بود. اما این توکن موفق شد در روز دوشنبه بخشی از ضررها را جبران کند.

براساس داده هایی که کوین گکو (CoinGecko) منتشر کرده است، توکن FORCE با سقوطی شدید و ۹۹ درصدی از ۲.۲۱ دلار در روز یکشنبه به ۲ سنت سقوط کرد. اما این توکن موفق شده در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۳٪ از ارزش از دست رفته خود را بازیابی کند.

بعد از این حمله ForceDAO با انتشار چندین توییت با قبول مسئولیت اشتباه خود در خصوص مهندسی این پلتفرم، به این حمله پرداخت و گفت:

ما مسئولیت این اشتباه در مهندسی را بر عهده می گیریم. همچنین، فرایندهایی را برای اطمینان از کاهش چنین حوادثی را در آینده آغاز کرده ایم.

ما از همه افراد فنی و غیرفنی که در طول این مسیر ما را کمک کردند تشکر می کنیم. ما بخصوص از هکر کلاه سفیدی که از سرقت کامل FORCE جلوگیری کرد، تشکر می کنیم.

رشته توییت های ForceDAO 

رشته توییت های ForceDAO

گفته می شود که در ابتدا ۱۴.۸ میلیون واحد توکن FORCE در این حمله سرقت شده بودند. اما خوشبختانه این پلتفرم موفق به انتقال همه این توکن ها به استخر پلتفرم شد.

ForceDAO که اغلب به عنوان یک صندوق پوشش ریسک کمی توصیف می شود، هم یک پروتکل و هم یک سازمان خودمختار غیرمتمرکز یا همان DAO است. ForceDAO به منظور ارائه فرصت های سرمایه گذاری با بازدهی بالا برای کاربران خود طراحی شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx