سناریوهای تکنیکال پیش رو برای جفت ارز ETH/USD

سناریوهای تکنیکال اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1153 نفر

سناریوهای تکنیکال پیش رو برای جفت ارز ETH/USD

اتریوم ۵ درصد افزایش قیمت داشت و همین قضیه‌ سناریوهای مختلفی را باعث شد. گاوها قیمت را به بالای ۴،۰۰۰ دلار افزایش دادند. قیمت ETH می‌تواند به افزایش خود ادامه دهد به شرط این که حمایت خود را در ۳،۹۲۰ دلار حفظ کند.

قیمت اتریوم مومنتم لازم را کسب کرده است

به بررسی این سناریوها می پردازیم. اتریوم یک موج بازیابی پایدار را بالای مقاومت‌های ۳۸۰۰ دلار و ۳۸۵۰ دلار آغاز کرده است. ETH می‌تواند سرعت لازم را بعد از اینکه بالای سطح ۳،۸۵۰ دلار بسته شد را به دست بیاورد. گاوها قیمت را به بالای سطح ۵۰% فیبوناچی یک اصلاح از ۴،۱۷۵ دلار تا ۳،۶۶۶ دلار هل دادند. علاوه بر این، یک شکست بالای روند نزولی با مقاومت نزدیک ۳،۸۴۰ دلار در تایم فریم ۱ ساعته ETH/USD وجود دارد. قیمت اتریوم در حال حاضر بالای ۴،۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. این مقاومت در نزدیکی ۷۶.۴% فیبوناچی ریتریسمنت قرار داد که یک سطح اساسی از ۴،۱۷۵$ تا ۳،۶۶۶$ است.

چارت اتریوم

مقاومت اصلی بعدی در ۴،۰۸۰$ قرار دارد. یک حرکت واضح به بالای ۴،۰۸۰$ می‌تواند شروع تازه‌ای برای رشد در بازه زمانی آینده باشد. توقف بعدی برای گاوها می‌تواند در ۴،۱۵۰$ باشد. بستن کندل بالای ۴،۱۵۰$ احتمالا جرقه‌ای برای رشد قیمت تا سطح ۴،۳۵۰$ باشد.

آیا این ریزش‌ها اتریوم را حمایت می‌کنند؟

سناریو دیگری نیز وجود دارد. اگر اتریوم نتواند یک حرکت به بالای سطح ۴،۰۵۰ را آغاز کند، می‌تواند یک روند نزولی تا سطح ۳،۹۶۰ را تجربه کند. این حمایت کلیدی در حال حاضر حدودا در ۳،۹۲۰$ و بالای میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته قرار دارد. اگر یک شکست واضح زیر ۳،۹۲۰ دلار مشاهده شود، این قیمت می‌تواند موجب ضررهای بیشتری شود. حمایت کلیدی بعدی در ۳،۸۸۰$ قرار دارد که زیر آن احتمالا موفق به دستیابی به قیمت ۳،۷۵۰ دلار باشند.

اندیکاتورهای تکنیکال عبارتند از:

MACD ساعتی: MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD به آرامی سرعت خود را در ناحیه گاوی از دست می‌دهد. RSI ساعتی: این اندیکاتور برای جفت ارز ETH/USD همچنان بالای سطح ۵۰ قرار دارد.

سطح حمایت کلیدی: ۳،۹۲۰$

سطح مقاومت کلیدی: ۴،۰۵۰$

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx