سه اتفاق مهم در کشور آمریکا به نفع ارزهای دیجیتال رقم خورد!

سه اتفاق مهم در کشور آمریکا به نفع ارزهای دیجیتال رقم خورد!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2770 نفر

سه اتفاق مهم در کشور آمریکا به نفع ارزهای دیجیتال رقم خورد!

سه اتفاق در ایالات متحده به نفع ارزهای دیجیتال رقم خورد. مورد اول آنکه در پی یک پرونده قضایی، دادگاه شهر واشنگتن بیت کوین را “پول” معرفی کرد. موضوع دوم خبر ارائه خدمات امانتداری توسط بانک ها بود. و در پایان خبر جلسه ای درباره ی رمز ارزها در سنای آمریکا. جلسه ای که به نظر مهم می رسد!

 

بیت کوین پول است

در پی ارجاع یک پرونده به دادگاهی در شهر واشنگتن، پایتخت ایالات متحده، بیت کوین در طبقه ی پول قرار گرفت. پیش از این چنین نام گذاری یی برای این ارز اتفاق نیفتاده بود. هرچند که این موضوع به نفع بیت کوین است، اما موضوع جدیدی نیست. پیش از این نیز با وجود نبودن قانون مشخص، رفتار ها با بیت کوین مانند پول بود.

بانک ها و رمز ارزها

موضوع دوم، اداره ممیزی ارزی آمریکا موسوم به OCC در حال صدور مجوز به بانک های تحت نظر دولت فدرال است. از این به بعد این بانک ها می توانند چنین خدماتی ارائه بدهند. یعنی آنها اجازه دارند تا  کلیدهای رمزنگاری‌ شده یکتای کیف پول‌های ارز دیجیتال را نزد خود به امانت نگهداری کنند.

این موضوع برای صنعت ارزهای دیجیتال مهم است. چرا که پیش از این فقط شرکت های تخصصی این حوزه مشغول فعالیت بودند. آن ها نیز برای کار با سرمایه گذاران بزرگ نیازمند اخذ مجوز های لازم بودند. حال با این اتفاق، بنگاه های معتبری که تجربه ی فعالیت در موارد مشابه را داشتند، پا به میدان می گذارند. این خبر می تواند حکایتگر پذیرش بیشتر عمومی باشد. این خبر خوبی است!

دلار دیجیتال و چین

در جلسه ی سنای ایالات متحده نیز ضرورت ارزهای دیجیتال مورد بحث قرار گرفت. می دانیم چین در تلاش است تا یوآن دیجیتال خود را به زودی زود مورد استفاده ی عمومی قرار دارد. هدف یوآن دیجیتال رقابت با دلار است. اگر این اتفاق بیفتد، احتمالا دلار شروع به از دست دادن محبوبیت جهانی خود می کند.

به همین خاطر مقامات آمریکایی معتقدند ارزها ی دیجیتال برای حفظ برتری اقتصادی یک ضرورت است. به عقیده ی آنها یک اقتصاد قدرتمند ابزار اقتدار یک کشور است. اگر این کشور نتواند این برتری را حفظ کند، و دلار دیگر ارز بین المللی نباشد، قدرت این کشور متزلزل خواهد شد.

در همین راستا خبر هایی هم از دلار دیجیتال به گوش می رسد. مقامات مسئول اعلام کرده اند که در حال حاضر هیچ برنامه ی خاصی برای آن ندارند. البته تاکید کردند که از اهمیت راه اندازی دلار دیجیتال غافل نیستند!

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx