مجلس روسیه لایحه ی ارزهای دیجیتال را تصویب کرد ولی پرداخت با آنها غیر قانونی است

مجلس روسیه لایحه ی ارزهای دیجیتال را تصویب کرد ارز دیجیتال قانونی، پرداخت با آن غیر قانونی
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2957 نفر

مجلس روسیه لایحه ی ارزهای دیجیتال را تصویب کرد ولی پرداخت با آنها غیر قانونی است

مجلس دومای روسیه لایحه ی مهمی را برای ارزهای دیجیتال به تصویب رساند. این لایحه که تحت عنوان «حوزه دارایی‌ های مالی دیجیتال» بررسی و تصویب شد، قوانینی برای ارزهای دیجیتال وضع کرد.
طبق این قانون، کلیه ی فعالیت های رمز ارزها در این کشور قانونی تلقی می شود. اما به دلایلی از جمله مشکل در رهگیری، روسیه اجازه ی پرداخت با این ارزها را غیر قانونی می داند. به زبان دیگر، هر گونه فعالیت کاملا آزاد است اما برای خرید خدمات و کالا، استفاده از آن ها ممنوع است.
این قانون از اول ژانویه ۲۰۲۱ اجرایی می شود. به عقیده ی بسیاری از کارشناسان، این اتفاق نقطه ی عطفی در پذیرش ارزهای دیجیتال است. درباره ی ارزهای دیجیتال که چند سالی است به وجود آمده اند، هنوز قوانین مشخصی در دنیا وجود ندارد. تصویب چنین قوانینی می تواند نوید بخش پذیرش عام چنین ارزهای دیجیتال در دنیا باشد.

تصویب لایحه “حوزه دارایی‌های مالی دیجیتال” در مجلس دومای روسیه به‌عنوان یک مرحله مهم در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین به‌شمار می‌رود. این لایحه که از اول ژانویه ۲۰۲۱ اجرایی شده است، یک چارچوب قانونی جدید برای فعالیت‌های مرتبط با رمزارزها ارائه داده است. طبق این قانون، فعالیت‌های مختلف مرتبط با رمزارزها در کشور قانونی تلقی می‌شوند، اما ممنوعیت استفاده از آن‌ها به عنوان واحد پرداخت برای خرید کالا و خدمات اعلام شده است.

این تصمیم به عنوان نقطه‌ای مهم در تاریخچه پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان به‌شمار می‌آید. با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال از چند سال پیش وجود دارند، هنوز قوانین یکپارچه و جامعی برای این زمینه وجود ندارد. این تصمیم می‌تواند راهی برای توسعه و پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در دنیا باشد، زیرا نمونه‌ای از یک چارچوب قانونی برای تنظیم این بازار ارائه می‌دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx