سولانا بهتر است یا پالیگان؟ مسئله این است!!

سولانا بهتر است یا پالیگان؟ مسئله این است!!
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1230 نفر

سولانا بهتر است یا پالیگان؟ مسئله این است!!

در دسامبر ۲۰۲۱; اسپنسر نون (Spencer Noon)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال اعلام کرد که اگرچه علاقمندان به وب ۳.۰ ممکن است که سولانا را به عنوان دومین پلتفرم قراردادهای هوشمند پر استفاده در نظر بگیرند، اما داده ” کاربران فعال روزانه”، پاسخ دیگری را نشان می دهد. این پاسخ چیزی به جز پالیگان نیست.

بررسی پالیگان و سولانا

در تاریخ ۹ ژانویه; هم بنیان گذار پالیگان پاسخ داد:

من احساس می کنم که طرز فکر اینکه سولانا محبوب تر از پالیگان است در میان تازه واردان حوزه وب ۳.۰ بسیار شایع شده است زیرا آن ها تحت تاثیر بازاریابی های موسساتی آمریکایی قرار گرفته اند.

اما لازم به ذکر است در حالی که پالیگان اساسا در هند بنا شده است، مراکز سولانا در آمریکا حضور دارند.

علاوه بر دیدگاه “تعداد کاربران فعال روزانه” که توسط Noon ارائه شد،Nailwal نیز اعتقاد دارد که پالیگان چیزی در حدود ۲،۰۰۰ تا ۳،۰۰۰ توسعه دهنده فعال دارد که بر روی این شبکه کار می کنند. و این در حالی است که شبکه سولانا تنها ۲۰۰ تا ۳۰۰ تیم توسعه دهنده در اختیار دارد.

اطلاعات اشتباه منتشر شده توسط سولانا

در رشته ای که او در توییتر منتشر کرد; Nailwal توییت یکی از کاربران را که مدعی است سولانا داده های آماری خود را به روش متفاوتی اندازه گیری می کند را باز نشر کرد.

این اتفاق اصلا مسئله کوچکی نیست مخصوصا زمانی که روش اتخاذ شده برای اندازه گیری تعداد فعالیت شبکه و کاربران تاثیر بسیار زیادی بر دیدگاه مردم داشته باشد. در واقع، زمانی که کیف پول سولانا به نام فانتوم اطلاعاتی را در سال ۲۰۲۱ در رابطه با تعداد کاربران فعال منتشر کرد، خبر نگار Laura Shin از این شبکه در رابطه با تعداد کاربران فعال سوال پرسید. زیرا او می خواست مطمئن شود که منظور آن ها تعداد کاربران فعال است یا تعداد آدرس های فعال.

علاوه بر این; Nailwal همچنین توییت یکی از کاربران را که معتقد است بسیاری از کاربران فعال سولانا ربات ها هستند را باز نشر کرد.

جالب است بدانید که; در گزارشی که اخیرا توسط Electric Capital منتشر شده است، شرکتی که فعالیت توسعه دهندگان را بررسی می کند، پالیگان و سولانا را در صدر این بخش معرفی کرده است. این گزارش این اطلاعات را منتشر کرد:

بزرگترین اکوسیستم ها اتریوم، بیت کوین، پولکادات، کازماس (Cosmos)، سولانا، بایننس اسمارت چین، NEAR، آوالانچ، تزوس، کاردانو و پالیگان هستند. این اکوسیستم ها با توسعه دهندگان فعال ماهانه بیش از ۲۵۰ تیم در صدر قرار دارند.

یک مشکل زمانی متیک

در زمان انتشار این خبر; متیک در قیمت ۲.۰۱ دلار در حال معامله است. این آلت کوین ارزشمند با کاهش ۵.۲۶ درصدی در ۲۴ ساعت اخیر همراه بوده و این کاهش قیمت در یک هفته اخیر ۲۰.۵۵% بوده است. در واقع، بازار رمز ارزها دوباره در وضعیت ” ترس شدید” گیر افتاده است.

اما بر خلاف ریزش اخیر بازار، اینفلوئنسرهای بازار مانند Lark Davis نسبت به پالیگان خوش بین هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx