سیویک ساینس: رشد خیره کننده علاقه سرمایه گذاران به رمزارزها نسبت به سهام

سیویک ساینس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1154 نفر

سیویک ساینس: رشد خیره کننده علاقه سرمایه گذاران به رمزارزها نسبت به سهام

تعداد پاسخ‌ دهندگانی که می‌گفتند احتمال این که پول‌هایشان را در بازار رمزارزها به جای سهام سرمایه گذاری کنند; تنها در ۵ ماه ۱۴۰ درصد افزایش یافته است.

یک تحقیق جدید که توسط تجمیع کننده داده (Data Aggregator)، سیویک ساینس (CivicScience)، انجام شده است; نشان می‌دهد که تعداد سرمایه‌گذارانی که در حال فروش سهام‌های خود هستند تا رمز ارز بخرند در حال افزایش است.

سوالات این مطالعه به افراد بالای ۱۸ سال در بازه‌های زمانی مختلف در سال ۲۰۲۱ در آمریکا ارسال شد. این نتایج با داده‌های سرشماری ایالات متحده سنجیده شد. هر سوال بین ۱،۰۰۰ تا ۴۰،۶۰۰ پاسخ دهنده داشت.

نتایج پرسش نامه

از ۳،۷۰۰ پاسخ دهنده که مورد پرسش قرار گرفته بودند; تعداد افرادی که می‌گفتند ما تمایل داریم دارایی‌های خود را به جای بازار سهام در رمزارزها سرمایه گذاری کنیم; با رشد ۱۴۰ درصدی تنها در ۵ ماه مواجه شده است.

در ماه ژوئن گذشته; تنها ۱۰ درصد گفته بودند که تمایل دارند پول‌های خود را به جای بازارهای سنتی در بازارهای رمزارزی سرمایه‌گذاری کنند. اما این مقدار تا ۲۴۵ درصد در ماه نوامبر افزایش یافت.

داده‌های آماری سیویک ساینس

جالب است بدانید; آن‌هایی که گفته‌اند بازارهای مالی را “خیلی از نزدیک”; یا “تقریبا از نزدیک”; دنبال می‌کنند; احتمال بیشتری دارد که سهام خود را با دارایی‌های رمزارزی عوض کنند.

از ۱،۲۸۵ پاسخ دهنده که گفته‌اند بازارهای مالی را “خیلی از نزدیک” رویت می‌کنند; ۴۰ درصد از آن‌ها گفته‌اند که آن‌ها یا افرادی که آن‌ها می‌شناسند دارایی‌های سنتی خود را فروخته‌اند تا رمزارز بخرند.

این مقدار برای افرادی که “تقریبا از نزدیک” بازارهای مالی را رصد می‌کنند; ۳۰ درصد و برای آن‌هایی بازارهای مالی را “خیلی از نزدیک رصد نمی‌کنند”، ۱۷ درصد است.

سیویک ساینس

حدود ۴۴ درصد از ۱۹۸۸ نفر پاسخ دهنده‌ای که دارایی‌های خود را برای خرید رمز ارز فروخته بودند گفته‌اند که آن‌ها کم‌تر از ۱۰ درصد از پورتفولیو خود را فروخته‌اند.

اما حدود  یک پنجم بالای ۵۰ درصد سهام خود را برای خرید رمزارزها فروخته‌اند، که زک بوتویچ (Zack Butovich) از سیویک ساینس این رقم را به عنوان یک ” عدد شوکه کننده” اعلام کرد.

داده آماری

با توجه به وب سایت او، سیویک ساینس منابع خود را از طریق شرکای محتوای موبایل و دیجیتال جمع آوری کرده است. کوین تلگراف با سیویک ساینس برای جزییات بیشتر تماس گرفت و منتظر جواب بیشتر است.

سیویک ساینس همچنین متوجه شد که تعداد افرادی که به تکنولوژی بلاک چین علاقه‌مند نیستند در حال کاهش است، که این مقدار از ۸۰ درصد در ماه می سال جاری میلادی به ۶۸ درصد کاهش یافته است که این داده‌ها بر اساس پاسخ ۴۰،۵۷۱ پاسخ دهنده از یکم ماه می تا ششم ماه دسامبر ثبت شده است.

 

برای مشاهده اخبار به روز ارزهای دیجیتال، لطفا وبلاگ خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx