شرکت ترولیو به مبارزه با پولشویی در ارزهای دیجیتال می رود

شرکت ترولیو به مبارزه با پولشویی در ارزهای دیجیتال می رود
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3044 نفر

شرکت ترولیو به مبارزه با پولشویی در ارزهای دیجیتال می رود

ترولیو که یک شرکت فعال در زمینه ی کنترل ترافیک اینترنتی است باور دارد پذیرش AML و KYC به نفع ارزهای دیجیتال است.

این کمپانی بزرگ که در حوزه ی تشخیص ترافیک اینترنت توسط انسان و ربات فعالیت می کند باور دارد که افزایش پذیرش و استفاده از این دو موضوع برای دنیای کریپتوکارنسی مفید است. چرا که می تواند مشکل پولشویی را حل کند.

AML مخفف عبارت انگلیسی “anti-money laundering”  به معنای “ضد پولشویی” است. همچنین KYC نیز حالت کوتاه “know your customer”  به معنای “مشتریت را بشناس” یا همان فرایند احراز هویت است.

این کمپانی معتقد است پذیرش دو موضوع بالا برای شرکت های حوزه ارزهای دیجیتال میتواند بسیار تعیین کننده باشد. به باور آنها این اتفاق می تواند سبب جلب نظر مردم به صرافی های رمز ارز ها شود. صرافی هایی که ارز فیات را به کریپتو و بالعکس تبدیل می کنند.

این کمپانی اخیرا از یک ابزار جدید احراز هویت رونمایی کرده است. کار این ابزار که به نام  EmbededID شناخته می شود، اتوماتیک کردن فرایند KYC و کاهش دخالت انسانی است.

به عقیده این کمپانی چنین ابزار هایی میتوانند برای شرکت هایی که مجبورند مدارک مشتریان را دونه به دونه شخصا چک کنند، مفید است. مخصوصا شرکت هایی که نیروی کافی برای بررسی این کار ندارند.

مقررات پولشویی در دنیا

می دانیم هر کشوری مقررات خودش را در حوزه ی احراز هویت و کنترل فرایند های ضد پولشویی دارد. این موضوع کمی کار را برای اتوماتیک کردن فرایند های KYC  و  AML  سخت میکند. اما دنیای کریپتو ذاتا بین المللی است. برای همین کار برای چنین ابزار هایی در این حوزه بسیار آسان است.

بعضی کشور ها در این حوزه قوانین و مقررات خوبی وضع کرده اند. هدف آنها جلوگیری از فعالیت های پولشویی و کلاهبرداری است. اما بعضی از کشور ها این موضوع را کاملا رها کرده اند.

ترولیو معتقد است با ایجاد این سازکار که در حال حاضر مشتریان خودش را دارد، میتواند مشکل پولشویی توسط ارزهای دیجیتال را حل کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx