افزایش ارزش بایننس کوین در پی سوزاندن ۶۰.۵ میلیون دلار از این ارز

افزایش قیمت بایننس کوین در پی کوین سوزی آن
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5749 نفر

افزایش ارزش بایننس کوین در پی سوزاندن ۶۰.۵ میلیون دلار از این ارز

بایننس کوین ارز دیجیتال رسمی صرافی معتبر Binance  است. این صرافی برای افزایش ارزش کوین خود برای دوازدهمین بار دست به این اقدام زد.

میدانیم که قیمت رمز ارزها بر اساس قوانین عرضه و تقاضا تنظیم میشود. با کاهش عرضه، روشن است که قیمت افزایش پیدا میکند. این روش بخشی از استراتژی این صرافی است که هر ۳ ماه تکرار می کند.

در پی آخرین ارز سوزی این صرافی، ۳,۴۷۷,۳۸۸ کوین BNB از بین رفت. این کار باعث رشد ۵.۴ درصدی این ارز شد و قیمت را به بالای ۱۸ دلار رساند.

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس نیز ضمن ابراز خوشحالی بابت دستاورد اخیر، از سخت کوشی تیم بایننس برای غلبه بر مشکلات در ۳ سال اخیر قدردانی کرد.

این صرافی قصد دارد تا موجودی کوین های در حال گردش خود را تا ۱۰۰ میلیون کوین کاهش دهد.

“Binance Coin” (BNB) به‌عنوان ارز دیجیتال رسمی و معتبر صرافی “Binance” شناخته می‌شود. این صرافی به‌منظور افزایش ارزش “کوین” خود برای بار دوازدهم تصمیم به کاهش عرضه آن گرفته است.

همانطور که می‌دانیم، قیمت ارزهای دیجیتال به‌طور عمده تحت تأثیر عرضه و تقاضا قرار دارند. با کاهش عرضه، قیمت عموماً افزایش می‌یابد. این راهبرد، یکی از استراتژی‌های متداول “بایننس” است که هر سه ماه یک‌بار اجرا می‌شود.

پس از آخرین ارزسوزی در “بایننس”، تعداد ۳,۴۷۷,۳۸۸ کوین BNB از چرخه خارج شد. این اقدام منجر به افزایش قیمت BNB به میزان ۵.۴ درصد و رسیدن به ۱۸ دلار شد.

“چانگ پنگ ژائو”، مدیرعامل “بایننس”، به‌طور مثبت به دستاوردهای اخیر این صرافی واکنش نشان داد و از تلاش‌های سختکوشانه تیم “بایننس” در مقابله با چالش‌های ۳ سال اخیر قدردانی کرد.

“بایننس” قصد دارد موجودی کوین‌های در گردش خود را تا ۱۰۰ میلیون کوین کاهش دهد، این اقدام ممکن است به کنترل عرضه و تقاضا و در نتیجه تأثیر در قیمت BNB کمک کند. این نماینده تعهد “بایننس” به بهبود مدیریت منابع و ارتقاء عملکرد بازار ارزهای دیجیتال است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx