شرکت ماینینگ بیت فارمز ۴۸۰۰۰ دستگاه ماینینگ جدید از چین خرید

شرکت ماینینگ بیت فارمز 48000 دستگاه ماینینگ جدید از چین خرید
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1952 نفر

شرکت ماینینگ بیت فارمز ۴۸۰۰۰ دستگاه ماینینگ جدید از چین خرید

شرکت کانادایی استخراج بیت کوین بیت فارمز (Bitfarms) برای افزایش ظرفیت ماینینگ خود ۴۸۰۰۰ دستگاه ماینینگ جدید خریداری کرده است. با این خرید، ظرفیت عملیاتی هش این شرکت تا دسامبر سال ۲۰۲۲ نسبت به سطح فعلی هشت برابر رشد خواهد کرد.

این دستگاه ها توسط شرکت MicroBT، که یک شرکت چینی تولید کننده تجهیزات ماینینگ و تامین کننده بیت فارمز است، تحویل داده خواهد شد.

شرکت بیت فارمز اعلام کرده که این شرکت طی هشت ماه گذشته بیش از ۱۲۰۰۰ دستگاه ماینینگ از شرکت MicroBT خریداری کرده و ظرفیت هش خود را به ۱.۰ EH/s افزایش داده است. مقرر شده تجهیزات جدید طی دو سال آینده به صورت ماهانه تحویل این شرکت شده و در تاسیسات این شرکت واقع در استان کبک نصب شوند.

افزایش توان هش

هدف موقت بیت فارمز افزایش توان هش این شرکت به ۳.۰ EH/s تا دسامبر ۲۰۲۱ است. این شرکت همچنین قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ با نصب آخرین دسته از این دستگاه ها ظرفیت خود را به بیش از ۸ EH/s افزایش بدهد.

قدرت هش جهانی بیت کوین در حال حاضر در حدود ۱۵۹ EH/s است. درصورتی که این رقم تغییری نکند، شرکت بیت فارمز به طور بالقوه می تواند تا ۵٪ از این مقدار هش را به خود اختصاص بدهد. اما با توجه به اینکه نرخ هش بیت کوین به طور قابل توجهی در حال افزایش است، این رقم احتمالاً کاهش خواهد یافت.

به گفته مدیرعامل این شرکت، امیلیانو گروزکی (Emiliano Grodzki)، به دلیل کمبود جهانی ویفر که در صنعت نیمه هادی استفاده می شود، تامین تجهیزات مورد نیاز ماینرها یکی از بزرگترین چالش ها در آینده خواهد بود. وی در ادامه افزود:

استراتژی ما تداوم رشد زیرساخت ها و فعالیت های حرفه ای و انجام استخراج در تأسیسات خودمان خواهد بود که بهره وری عملیاتی و سودآوری را به همراه خواهد داشت.

بیت فارمز یکی از بزرگترین شرکت های استخراج بیت کوین در کانادا محسوب می شود. با این حال، این شرکت رقبای بزرگی مانند شرکت HIVE Blockchain دارد که به دنبال استفاده از برق نسبتا ارزان استان کبک هستند.

 

همراه ما باشید معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx