شرکت گری اسکیل: اتریوم (ETH) از بیت کوین محبوب تر است!

شرکت گری اسکیل: اتریوم (ETH) از بیت کوین محبوب تر است!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2372 نفر

شرکت گری اسکیل: اتریوم (ETH) از بیت کوین محبوب تر است!

براساس گزارش شرکت گری اسکیل Grayscale، محبوبیت اتریوم (ETH) در حال افزایش است. این شرکت اعلام کرد که علیرغم اینکه بیت کوین سرمایه گذاران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است اما حالا این اتریوم است که در حال جذب مخاطبان بیشتری به سمت خود است.

در مصاحبه تلفنی خود با بلومبرگ ، مایکل سانن شاین (Michael Sonnenshein) مدیرعامل این شرکت گفت در سال ۲۰۲۰ تعداد سرمایه گذارانی که فقط به اتریوم علاقه دارند، افزایش قابل توجهی داشته است. این مسئله نشان می دهد که جذابیت این دارایی به شکل محسوسی افزایش یافته است:

ما در طول سال ۲۰۲۰ شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد سرمایه گذارانی بوده ایم که برای اولین بار و در برخی از موارد فقط در اتریوم سرمایه گذاری کرده اند. حالا اعتقاد خاصی به اتریوم به عنوان یک کلاس دارایی وجود دارد.

شرکت گری اسکیل دسته ای از سپرده ها را مدیریت می کند که سرمایه گذاران را در معرض مستقیم بازار ارزهای دیجیتال قرار می دهد. اگرچه تراست بیت کوین (Bitcoin Trust) محبوب ترین سپرده این شرکت است، اما تراست اتریوم نیز رشد چشمگیری داشته است.

چندی پیش گری اسکیل اعلام کرد که تراست اتریوم این شرکت در ۱۷ دسامبر به نسبت ۹ به ۱ تقسیم خواهد شد، اقدامی که می تواند این سپرده را برای سرمایه گذاران جذاب تر کند. طبق گزارش این شرکت، از ۱۴ دسامبر، سهامداران این سپرده هشت سهم اضافی به ازای هر سهم خواهند داشت.

بخش عمده ای از جذابیت گسترده اتریوم به رشد چشمگیر برنامه های دیفای مرتبط است که در بستر بلاکچین اتریوم ساخته می شوند. مایک مک گلون Mike McGlone، استراتژیست اطلاعاتی خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که “به نظر می رسد اتریوم جایگاه پیشرو خود را در بین پلتفرم ها در این بازار در حال ظهور حفظ خواهد کرد”.

جالب است بدانید با اینکه اتریوم رشدی بالغ بر ۳۵۰٪ از ابتدای سال جاری تاکنون داشته است، اما ارزش این ارز دیجیتال کمتر از نیمی از ارزش این ارز در بالاترین سطح خود است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx