شکار بیت کوین (BTC) توسط موسسات مالی و نهادهای قدرتمند

شکار بیت کوین (BTC) توسط موسسات مالی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2405 نفر

شکار بیت کوین (BTC) توسط موسسات مالی و نهادهای قدرتمند

با درک جایگاه و اهمیتی که بیت کوین (BTC) دارد، حالا بسیاری از شرکت ها و موسسات مالی برای شکار این طلای دیجیتال دندان های خود را تیز کرده اند.

در همین راستا، متخصصان، تحلیلگران و تریدرهای بیت کوین به توییتر آمده تا نظرات خود را در مورد این شرکت ها و موسسات که این روزها تشنه خرید بیت کوین هستند بیان کنند.

این افراد اعتقاد دارند که هر ساتوشی که در بازار فروخته می شود،‌ در نهایت به چنگ موسسات مالی خواهد افتاد که قصد دارند تا زمانی که قیمت بیت کوین زیر ۲۰ هزار دلار قرار دارد، تا جای ممکن به انباشته های خود اضافه کنند.

خرید بیت کوین توسط نهادهای قدرتمند

تحلیلگر ناشناسی که با عنوان پلن بی (PlanB) شناخته می شود، در توییتر خود پستی منتشر کرد و گفت که در حال حاضر تریدرها و افراد نه چندان قدرتمند به منظور کسب سود در حال فروش و انتقال بیت کوین از “دستان ضعیف به دستان قدرتمند” هستند. پلن بی اعتقاد دارد که این کار تریدرها باعث می شود که این بیت کوین های فروخته شده در نهایت به چنگ شرکت هایی همچون گری اسکیل، پی پال، میکرواستراتژی و اسکور (Square) بیفتد که در حال حاضر تشنه افزودن به ذخایر خود هستند.

توییت پلن بی (PlanB)

وی تاکید کرد که این شرکت ها قصد دارند بیت کوین های خریداری شده خود را سال ها نگهداری کنند. چندی پیش پلن بی در اظهار نظری مشابه گفته بود که این بیت کوین ها دیگر روشنایی روز را نخواهند دید و برای همیشه در انبارهای تاریک این شرکت ها نگهداری خواهند شد.

براساس داده هایی که به تازگی منتشر شده، شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل بیش از ۱۲.۶ میلیارد دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. ماه گذشته این شرکت بیش از دو برابر آنچه ماینرها می توانند استخراج کنند، بیت کوین خرید.

غول نرم افزاری میکرواستراتژی نیز ۴۷۵ میلیون دلار بیت کوین در ذخایر خود دارد. و حالا این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد از طریق فروش اوراق بهادار ۴۰۰ میلیون دلار دیگر برای خرید بیت کوین هزینه کند.

دن هلد (Dan Held)، مدیر توسعه صرافی کراکن، در توییتر خود لیستی از موسسات مالی سنتی، بانک ها و اشخاص قدرتمند منتشر کرده که به تازگی دیدگاه خود را نسبت به بیت کوین تغییر داده و بیت کوین را به عنوان طلای دیجیتال به رسمیت شناخته اند. در توییت دن هلد می توانید لیست این سازمان ها و نهاد را مشاهده کنید.

توییت دن هلد (Dan Held)

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx