شکایت سرمایه گذاران از موسس یرن فایننس به دلیل هک Eminence

شکایت سرمایه گذاران از موسس یرن فایننس به دلیل هک Eminence
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2758 نفر

شکایت سرمایه گذاران از موسس یرن فایننس به دلیل هک Eminence

گروهی از سرمایه گذاران در تلاش هستند که دادخواستی را علیه Andre Cronje موسس یرن فایننس به دلیل هک Eminence تنظیم کنند.

در بیانیه ای، این گروه تحقیقاتی از پروتکل امیننس اعلام کرد که در حال جمع آوری پول برای شکایت از Cronje، یکی دیگر از توسعه دهنده های یرن فایننس به نام banteg و کاربر توییتر و حامی یرن فایننس به نام Blue Kirby است. به گفته این گروه، ۱۰۰٪ کمک ها برای تأمین مالی این دادخواست هزینه خواهد شد. سرمایه گذاری جمعی برای این دادخواست در تاریخ ۹ نوامبر پایان خواهد یافت. این گروه افزود:

به عنوان تشکر از شما برای این کمک مالی، ما در پایان ۵۰٪ از این مبلغ را به اهدا کنندگان برای توسعه فورک یرن فایننس و ۵۰٪ دیگر را به قربانیان هک امیننس ایردراپ (اهدا)‌ خواهیم کرد. ما یک اکوسیستم جدید دیفای بدون این بازیگران بد خواهیم ساخت.

در تاریخ ۲۹ سپتامبر پروتکل امیننس هک شد و هکر موفق به دزدیدن ۱۵ میلیون دلار شد. این هکر در اقدامی عجیب ۸ میلیون دلار از مبلغ به سرقت برده را مستقیما به خود Cronje پس داد. Cronje در زمان هک اعلام کرده که تا سه هفته دیگر قصد انتشار این پروتکل را نداشته است.

این گروه معتقد است که اگر این پروژه به صورت آزمایشی بوده و ارزشی نداشته است، این سه شخص یعنی Cronje، Blue Kirkby و banteg نباید از این پروژه تا این حد حمایت می کردند. این گروه افزود:

اگر امیننس به صورت آزمایشی و فقط یک تست بوده است، این پروژه به عنوان یک توکن نباید ارزش می داشت. اما Cronje بدون اینکه چیزی بگوید، نظاره گر ورود ۱۵ میلیون دلار سرمایه به این پروژه بود. اما در عوض، وی مدام از این پروژه در توییتر تبلیغ می کرد.

چرا او به تیم یرن فایننس اعلام نکرد که آنها مشغول خرید و فروش توکنی بودند که هیچ ارزشی نداشت؟ اگر توسعه دهندگان تیم دیگری نسبت به هایپ کردن و تبلیغ یک توکن آزمایشی اقدام می کردند، آنها به کلاهبرداری متهم می شدند و مشروعیت کل تیم از بین می رفت.

خروج Cronje از شبکه های اجتماعی

بعد از هک شدن این پروژه، Cronje در شبکه های اجتماعی دیگر فعالیت نمی کند و دلیل این کار خود را تهدیدهای جانی علیه خود مطرح کرده است. Cronje در توییتی که در تاریخ ۹ اکتبر منتشر کرد، اعلام کرد که وی همچنان به توسعه دهندگی ادامه می دهد و دیگر در توییتر فعال نخواهد بود. Blue Kirby نیز از آن زمان حساب کاربری توییتر خود را حذف کرده است.

علیرغم هک پروژه امیننس، یرن فایننس در چند روز گذشته شاهد رشد ۵۸ درصدی بود و ارزش کل دارایی های قفل شده اش به ارزش ۹۰۰ میلیون دلار رسید.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx