آیا شیبا اینو با بلاکچین‌های دیگر نیز همکاری می کند؟

آیا شیبا اینو با بلاکچین‌های دیگر نیز همکاری می کند؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1042 نفر

آیا شیبا اینو با بلاکچین‌های دیگر نیز همکاری می کند؟

اکانت رسمی توییتر شیبا اینو به‌روزرسانی‌ای را در مورد رویداد اخیر CoinMarketCap ارائه کرده است و ادعا می‌کند که این وب‌سایت قبلاً برای حل مشکلات مربوط به آدرس‌های “کرم‌چاله‌ای” با توسعه‌دهندگان این رمز ارز تماس برقرار کرده‌اند.

کامیونیتی Shiba Inu توجه خود را به سه قرارداد هوشمند جعلی روی سه «قاتل اتریوم» (بایننس اسمارت چین، ترا و سولانا) جلب کرد که در «صفحه اول ارزهای دیجیتال» نمایش داده می‌شوند.

این تیم توضیح داده است که هر آدرس غیر اتریوم در واقع نامعتبر است زیرا SHIB یک توکن ERC-20 است. توکن‌هایی که به آدرس‌های زنجیره‌های دیگر ارسال می‌شوند برای همیشه از دست خواهند رفت.

توکن‌های Wrapped شیبا اینو

بعداً، CoinMarketCap به سرعت در بیانیه‌ای اعلام کرد و توضیح داد که این پل‌های بین زنجیره‌ای در واقع پل‌های “کرم‌چاله‌ای” برای تراکنش‌های بین زنجیره‌ای توکن‌های پوششی (Wrapped) هستند. از این رو، آدرس‌های مورد نظر مخرب نیستند و در واقع برای بهبود تجربه کاربر هستند.

تیم شیبا اینو به اهمیت قابلیت همکاری پی برده است، اما ادعا می کند که “محدودیت های اساسی” برای سطح امنیت ارائه شده توسط چنین پل های بین زنجیره‌ای وجود دارد.

با تکرار نگرانی‌های مطرح‌شده توسط این کامیونیتی، توسعه‌دهندگان همچنین از CoinMarketCap به دلیل تصمیم‌گیری در مورد این توکن به صورت «متمرکز» انتقاد کردند و اما از اتهاماتش مبنی بر فهرست کردن آدرس‌های قرارداد هوشمند جعلی عقب‌نشینی کردند.

قبل از آن، جامعه حامی این توکن نیز به دلیل نمایش نادرست عرضه در گردش این توکن، کوین مارکت کپ را هدف قرار داده بود.

کوین مارکت کپ

CoinMarketCap همچنان پربازدیدترین وب سایت مرتبط با ارزهای دیجیتال است. بر اساس داده های ارائه شده توسط SimilarWeb، ماه گذشته، ۲۹۴ میلیون بازدیدکننده داشته است. این سایت در اوایل سال ۲۰۲۰ توسط صرافی ارز دیجیتال Binance خریداری شد.

در اواخر دسامبر، CoinMarketCap اعلام کرد که Shiba Inu پربازدیدترین ارز دیجیتال سال ۲۰۲۱ بوده و از بیت کوین و Dogecoin پیشی گرفته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx