هزینه سرسام آور مایکروسافت برای ورود به متاورس با خرید اکتیویژن

هزینه سرسام آور مایکروسافت برای ورود به متاورس با خرید اکتیویژن
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۲ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1124 نفر

هزینه سرسام آور مایکروسافت برای ورود به متاورس با خرید اکتیویژن

مایکروسافت اعلام کرده برای حضور در دنیای متاورس مبلغ هنگفت ۶۹ میلیارد دلار را صرف تصاحب شرکت اکتیویژن (Activision) کرده است.

اکتیویژن یکی از غول های صنعت گیمینگ است. این شرکت بازی های مهمی همچون کال آو دیوتی، اورواچ، ورلد آو وارکرفت، تونی هاک و کندی کراش را توسعه داده است.

به دنبال این تصاحب، مایکروسافت قصد دارد بازی های این شرکت را به سرویس گیم پس ایکس باکس خود اضافه کند.

براساس بیانیه منتشر شده، مایکروسافت شرکت اکتیویژن را با قیمت ۹۵ دلار به ازای هر سهم با ارزش ۶۸.۷ میلیارد دلار خریداری خواهد کرد.

بدین ترتیب، این شرکت امریکایی بعد از شرکت های تنسنت و سونی به سومین شرکت بزرگ گیمینگ از نظر درآمد تبدیل خواهد شد.

ساتیا نادلا (Satya Nadella)، مدیر عامل و رییس هیئت مدیره مایکروسافت، در این خصوص گفت:

امروزه گیمینگ یکی از پویاترین و هیجان انگیزترین مقوله های سرگرمی در تمامی پلتفرم ها است. و نقشی کلیدی در توسعه پلتفرم های متاورس ایفا خواهد کرد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که تا زمان نهایی شدن قرارداد در سال مالی ۲۰۲۳، بابی کوتیک (Bobby Kotick)، مدیرعامل اکتیویژن، در راس قدرت خواهد بود. سپس مسئولیت این شرکت به فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیر واحد گیمینگ مایکروسافت سپرده خواهد شد.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۲ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
ملیکا یوسفی
ملیکا یوسفی
7 ماه ها قبل

هزینه سرسام آور مایکروسافت برای ورود به دنیای متاورس با خرید اکتیویژن، به عنوان یکی از اخبار جذاب و تحول‌آفرین در دنیای فناوری، توجه همه را به خود جلب کرده است. مایکروسافت با صرف ۶۹ میلیارد دلار، بزرگترین مبلغی که تا به حال برای یک تصاحب پرداخته است، اکتیویژن را در خانواده‌ی خود جا داده و به سمت تجربه‌ی متاورس حرکت می‌کند.اکتیویژن، شرکتی است که با عناوین معتبری همچون کال آو دیوتی، اورواچ، ورلد آو وارکرفت و کندی کراش، در دنیای گیمینگ جایگاهی مهم دارد. این تصاحب باعث می‌شود محتوای این بازی‌ها به سرویس گیم پس ایکس باکس مایکروسافت افزوده شود، که این نوع تغییرات به طور قابل توجهی تجربه بازی کاربران را تغییر خواهد داد.این تصمیم نشان می‌دهد مایکروسافت به جدیت خود در ایجاد دنیای متاورس وارد شده است و در راستای این هدف برنامه‌ریزی می‌کند. متاورس ملی ایران ، با ارائه‌ی امکانات متنوع و تجربه‌های بی‌نظیر، به آینده‌ای روشن و مبهم نگاه می‌کند.مایکروسافت با این تصمیم نشان داده که اعتقادی به متاورس دارد و تمایلی دارد تا به توسعه‌ی این دنیای مجازی و واقع‌گرایانه ادامه دهد. این تصمیم به طور مستقیم نشان می‌دهد که متاورس ملی به عنوان یک پروژه جدی و پیشرفته، در طولانی‌مدت به تجربه‌ی جدیدی از دنیای مجازی واقع‌گرایانه خواهد انجامید.در پایان، می‌توان به وب‌سایت ارزینجا برای ارائه‌ی اخبار و اطلاعات ارزشمند در زمینه‌ی متاورس ملی تشکر کرد. این سایت با ارائه‌ی اطلاعات کاربردی و جذاب، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی عمومی از اهمیت و آینده‌ی این دنیای مجازی دارد.

مریم نوروزی
مریم نوروزی
6 ماه ها قبل

“سلام، اخیراً با پروژه‌ی متاورس رنگ یا همون متاورس ملی مواجه شده‌ام. در صورت امکان، لطفاً اطلاعات تکمیلی و دقیق‌تری در این زمینه برایم به اشتراک بگذارید. تشکر می‌کنم از زحمات شما و در انتظار جواب شما هستم.”

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

2
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx