ازبکستان با مشارکت با فانتوم قصد ارتقا زیرساخت های فناوری اطلاعات خود را دارد

ازبکستان با مشارکت با فانتوم قصد ارتقا زیرساخت های فناوری اطلاعات خود را دارد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1481 نفر

ازبکستان با مشارکت با فانتوم قصد ارتقا زیرساخت های فناوری اطلاعات خود را دارد

حضور فانتوم (Fantom) در آسیای مرکزی و جنوبی به ازبکستان گسترش یافته است، و این همکاری بر ارتقا زیرساخت های فناوری اطلاعات این کشور متمرکز است.

بنیاد فانتوم از سرمایه گذاری مشترک با گروه AG Mentors به ریاست الیار گانیف (Elyar Ganiev) معاون نخست وزیر سابق ازبکستان خبر داده است.

طبق اطلاعیه منتشر شده در بلاگ فانتوم، در این همکاری از راهکارهای بلاکچینی فانتوم برای نوسازی زیرساخت های فناوری اطلاعات این کشور استفاده خواهد شد.

مشارکت فانتوم با گروه AG Mentors در راستای قصد دولت ازبکستان برای تحول دیجیتال این کشور صورت می گیرد. در سال ۲۰۲۰، رئیس جمهور شوکت میرضیایف (Shavkat Mirziyoyev) طرحی را برای استفاده از فناوری دیجیتال برای بهبود خدمات عمومی در این کشور تهیه کرد که “استراتژی دیجیتال ازبکستان” نامیده می شود.

گفته می شود که فانتوم راهکارهای مبتنی بر بلاکچین در حوزه هایی از جمله مدیریت زنجیره تأمین، ارز دیجیتال بانک مرکزی و برنامه ریزی منابع سازمانی را ارائه خواهد داد.

براساس این اطلاعیه، بنیاد فانتوم قصد دارد از تجربه کار خود با دیگر دولت های آسیای مرکزی و جنوبی در این مشارکت استفاده کند.

فانتوم در حال حاضر با دولت تاجیکستان در چارچوب یک توافق نامه مشارکت عمومی و خصوصی فعالیت می کند. فعالیت های این شرکت در تاجیکستان در راستای تحول این کشور در حوزه فناوری اطلاعات است.

همکاری با کشورهای همسایه

علاوه بر مشارکت خود با دولت تاجیکستان، فانتوم در پاکستان و افغانستان نیز پروژه های مشترکی دارد. در پاکستان، فانتوم در زمینه توسعه راهکارهای مبتنی بر بلاکچین برای اداره زندانهای پنجاب تلاش می کند. در حالی که در افغانستان، این شرکت در پروژه بلاکچین خود با استفاده از فناوری غیرمتمرکز در حال کار با وزارت بهداشت این کشور برای مبارزه با گسترش داروهای تقلبی است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx