همکاری بزرگترین شرکت تامین کننده انرژی افغانستان با شرکت فانتوم (Fantom) در زمینه بلاکچین

همکاری بزرگترین شرکت تامین کننده انرژی افغانستان با شرکت فانتوم (Fantom) در زمینه بلاکچین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2628 نفر

همکاری بزرگترین شرکت تامین کننده انرژی افغانستان با شرکت فانتوم (Fantom) در زمینه بلاکچین

بزرگترین شرکت تامین کننده انرژی افغانستان معروف به DABS از یک پروژه آزمایشی با شرکت فانتوم (Fantom) خبر داد. شرکت مبتنی بر فناوری بلاکچین فانتوم یکی از شرکت های منطقه است که به سرعت در حال توسعه و کسب شهرت برای خود در این حوزه است.

در تفاهم نامه ای که بین طرفین منعقد شده، شرکت فانتوم مقرر شده ظرف چهار ماه، نمونه اولیه ای را برای بررسی فرایندهای اصلی این شرکت ایجاد کند.

انعقاد این قرارداد در حالی رخ می دهد که چندی پیش وزارت بهداشت افغانستان نیز قراردادی را با شرکت فانتوم برای مبارزه با داروهای تقلبی امضا کرده بود. این قراردادها نشان می دهند که فناوری بلاکچین در سراسر دنیا ظهور کرده و همه کشورها به سرمایه گذاری در این فناوری علاقه مند هستند.

در حالی که از سال ۲۰۰۹ از فناوری بلاکچین بیشتر برای پرداخت ها و انتقال داده ها به صورت جهانی استفاده شده است، اما در حال حاضر شرکت های بسیاری با استفاده از این فناوری، طرح های پایلوت خود را راه اندازی کرده و حتی پروژه هایی در مقیاس های گسترده در همه حوزه ها از پرداخت دیجیتال گرفته تا مدیریت زنجیره تامین به اجرا گذاشته اند.

فانتوم چالش ارائه شده توسط DABS را می پذیرد

شبکه های بلاکچین به طور کلی از پایگاه های داده متمرکز کندتر هستند. با این وجود شرکت فانتوم با توجه به پشتیبانی مکانیسم اجماع aBFT خود از پرداخت های فوری و توان عملیاتی بالای این شرکت ادعا کرده که می تواند عملکرد بهتری را در مقایسه با پایگاه های داده متمرکز از خود نشان بدهد.

با این وجود، مطالب مطرح شده فوق دلایل استفاده شرکت DABS برای استفاده از فناوری بلاکچین نیست. در عوض این شرکت به توانایی مستند سازی داده ها و ارائه شفاف سوابق و اطلاعات علاقه مند است. از دیدگاه حسابرسی، نمونه اولیه فانتوم، به DABS این امکان را می دهد که درک جامع تر و واضح تری از نحوه استفاده از زیرساخت های انرژی خود در کشور افغانستان بدهد و به شناسایی نقطه ضعف های خود کمک کند.

مایکل کونگ (Michael Kong)، مدیر عامل فانتوم در این خصوص گفت:

ما مشتاقانه منتظر استفاده از جدیدترین ابزارهای نرم افزاری، از جمله بلاکچین، برای نوسازی زیرساخت های آنها و ایجاد کارایی طولانی مدت هستیم. ما امیدواریم که در این کشور در حال توسعه که دارای پتانسیل بالایی است، تجارت قابل توجهی انجام دهیم.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx