به لطف توییت ایلان ماسک، بیت کوین دوباره در حال صعود است!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1326 نفر

به لطف توییت ایلان ماسک، بیت کوین دوباره در حال صعود است!

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا چند ساعت قبل، در توییتی گفت که اگر یک تایید منطقی (۵۰ درصدی) به دست برسد که نشان دهد در آینده بیت کوین با استفاده از انرژی پاک استخراج می شود،‌ در این صورت شرکت تسلا به معاملات و پرداخت با بیت کـوین اجازه خواهد داد.

بلافاصله پس از انتشار این توییت جنجالی بیت کـوین جهش صعودی به خود گرفت و به ۳۷۶۵۰ دلار رسید. اکنون نیز این رمزارز نزدیک به ۴۰۰۰۰ دلار می باشد.

اکنون که تسلا بیت کوین را پس از استفاده ۵۰٪ از انرژی پاک (جهت استخراج)، قبول خواهد کرد،‌ باید ببینیم پس از این، واکنش بیت کـوین و ماینرها به این موضوع چه خواهد بود.

همچنین این توییت پاسخی به ماجرای ماگدا ویرزیکا مدیرعامل شرکت fintech Sygnia بود که چندی پیش ایلان ماسک را به یک پمپ بیت کـوین متهم کرده بود و گفته بود ایلان ماسک توسط شرکت تسلا، در یک طرح سودده  ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خرید و سپس بخش عمده ای از فروش خود را در اوج فروخت.

ماسک انتقادات وی را رد کرد و افزود که تسلا فقط ۱۰% از سهام خود را فروخت تا تأیید کند که بیت کوین بدون جابجایی بازار به راحتی قابل تسویه است. ایلان ماسک با هدف جایگزینی برای نگه داشتن پول نقد،‌بیت کوین های خود را فروخت.

در یک سال گذشته، توییت های ایلان ماسک بارها و بارها قیمت رمزارزها را جابجا کرده است.

همانطور که می دانیم خرید بیت کـوین توسط شرکت تسلا در ماه فوریه، باعث افزایش سهام بیت کوین و سهام تسلا شد. اما پس از توییت تعجب بر انگیز ایلان ماسک، مبنی بر اینکه تسلا به دلیل نگرانی های زیست محیطی، دیگر بیت کـوین را نمی پذیرد، منجر به عقب نشینی بزرگی شد که همچنان ادامه دارد.

طی یک سال گذشته بحث در مورد تأثیرات زیست محیطی بیت کـوین داغتر شده و منتقدان را بر آن داشته است که خواستار استخراج بیشتر بیت کوین شوند که از انرژی تجدیدپذیر (یا “تمیز”) استفاده می کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی رستمیان
علی رستمیان
2 سال ها قبل

بیت کوین ایلان ماسک و تسلا رو میبلعه.چرا ننوشتین السالوادور باعث شد چرا نگفتید کوبا.بیت کوین کم کم به یک بلوغ میرسه که هیچ کشور و شخصی نتونه روش تاثیر بزاره.
زنده باد بیت کوین

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx