قدرتمندترین مدیر صندوق سرمایه گذاری نروژی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1640 نفر

قدرتمندترین مدیر صندوق سرمایه گذاری نروژی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد!

چهارمین فرد ثروتمند نروژ در غول تولیدی “ASIC” سرمایه گذاری کرد و وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد.

اوله آندریاس هالورسن (Ole Andreas Halvorsen) میلیاردر نروژی و مدیرعامل و بنیانگذار پر درآمد ترین صندوق سرمایه گذاری و یکی از بزرگترین سرمایه گذاران جهانی می باشد.

وی اکنون در حال سرمایه گذاری در شرکت “ASIC” غول تولید کننده سخت افزاری تراشه استخراج ارز دیجیتال، با هدف کاهش انرژی است. 

در همکاری وی با ساخت تراشه های استخراج “ASIC” ادعا می شود که ۳۰۰٪ الی ۵۰۰٪ کارآیی انرژی بیشتری نسبت به سخت افزار کنونی دارند.

هالورسن با تعدادی از سرمایه گذاران مشهور نروژی، مانند Kjell Inge Rokke ،Bjoern Daehlie و Arne Fredly قصد دارند که سرمایه های خود را در حوزه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

پیوستن هالورسن و سرمایه گذاران نروژی به اقتصاد ارزهای دیجیتال برای بسیاری از سرمایه گذاران و علاقه مندان به دنیای ارز دیجیتال نشانه صعودی است. چرا که وی یکی از معتبرترین مدیران صندوق های تامینی در سراسر جهان و مدیر محافظ صندوق های سرمایه گذاری جولیان رابرتسون است.

وی همچنین به تعداد زیادی از سرمایه گذاران خطرناک و مدیران صندوق های پرچین شناخته شده است که تاثیرات مالی مثبتی را در هر سرمایه گذاری بر جای گذاشته است.

همچنین وب سایت شرکت تولیدکننده “ASIC” ادعاهای جالب توجهی در مورد ریز تراشه های شرکت دارد. این شرکت در حال توسعه “ریز تراشه هوش مصنوعی دو منظوره (AI) و الگوریتم رمزنویسی است.

این وب سایت اضافه کرد:

” این ریز تراشه ها برای حسابداری و استخراج ارزهای دیجیتال طراحی شده اند که تا ذخیره انرژی کارآمد تری را به دنبال خواهند داشت. ما قصد داریم تحویل انبوه را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ تا سال ۲۰۲۳ آغاز کنیم.”

مطابق استاندارد صنعت، این ابر رایانه آماده است تا سودآورترین سخت افزار ارز دیجیتال موجود در بازار باشد. استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال، این پروژه را با بازدهی کمتر از ۲ سال تخمین زده اند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx