قیمت اتریوم تا پایان ۲۰۲۱ از ۵ هزار دلار عبور خواهد کرد

قیمت اتریوم تا پایان 2021 از 5 هزار دلار عبور خواهد کرد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1147 نفر

قیمت اتریوم تا پایان ۲۰۲۱ از ۵ هزار دلار عبور خواهد کرد

نظرسنجی اخیر انجام شده توسط وبسایت فایندر نشان می دهد که قیمت اتریوم تا پایان سال جاری میلادی از ۵ هزار دلار عبور خواهد کرد. متخصصان این وبسایت همچنین قیمت این آلت کوین را تا سال ۲۰۳۰ پیش بینی کرده اند.

فایندر تاکنون نظرسنجی و پیش بینی های مختلفی در خصوص قیمت دارایی های دیجیتال بسیاری از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین منتشر کرده است.

جولای گذشته متخصصان این وبسایت پیش بینی کرده بودند که اتریوم تا پایان سال میلادی به ۴.۵ هزار دلار و تا سال ۲۰۲۵ به ۱۸,۰۰۰ دلار صعود خواهد کرد.

اما این شرکت مشاوره سرمایه گذاری اخیرا گزارش جدیدی از یافته های خود در مورد دومین رمزارز ارزشمند بازار منتشر کرده است. در این گزارش از ۵۰ متخصص در خصوص قیمت این آلت کوین نظرسنجی به عمل آمده است.

داده ها نشان می دهند که این متخصصان پیش بینی می کنند قیمت اتریوم تا پایان ۲۰۲۱ به ۵,۱۱۴ دلار افزایش خواهد یافت. همچنین برای سال ۲۰۲۵ پیش بینی شده که اتریوم به ۱۵,۳۶۴ و تا پایان سال ۲۰۳۰ با بیش از سه برابر افزایش به سطح ۵۰,۷۸۸ دلار صعود خواهد کرد.

داده ها نشان می دهند که ۶۳٪ متخصصان باور دارند حالا زمان خوبی برای خرید این ارز دیجیتال است. با این حال، ۹٪‌ اعتقاد به فروش دارند. ۲۸٪ دیگر عنوان کرده اند که این آلت کوین باید هولد شود.

تهدیدی به اسم سولانا

آمار جالب دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده این موضوع است که برخی از متخصصان باور دارند که در سال آینده اتریوم ۳۰٪ از سهم بازار خود را به پروژه های لایه یک واگذار خواهد کرد.

در این راستا، ۱۳٪ از این متخصصان اعتقاد دارند که سولانا در حوزه دیفای گوی سبقت را از اتریوم خواهد ربود. به اعتقاد آنها، اتریوم قادر به حل مشکلات مقیاس پذیری شبکه نخواهد بود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx