ان اف تی میمون‌های Yacht Club سر به فلک کشید!!

قیمت میمون‌های Yacht Club سر به فلک کشید!!
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1191 نفر

قیمت میمون‌های Yacht Club سر به فلک کشید!!

بعد از این که امینم اعلام کرد که یک توکن غیر مثلی Bored Ape Yacht Club یا همان BAYC با قیمت ۴۵۲،۰۰۰$ خریده است، قیمت توکن‌های غیر مثلی BAYC و Mutant Ape Yacht Club یا همان MAYC سر به فلک کشید. معیارها در روز شنبه تاریخ ۲ ژانویه سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهند حجم معامله هفت روزه MAYC از ۹۳.۰۲$ میلیون با ۹۳.۴۱% افزایش و حجم هفتگی BAYC از ۷۸.۲۶$ میلیون با ۱۵۰.۹۷% افزایش همراه بوده است.

حجم معاملات BAYC و MAYC به ترتیب ۹۳% و ۱۵۰% افزایش یافته است.

BAYC و MAYC دو پروژه NFT هستند که در ۷ روز گذشته با افزایش حجم معاملات شدیدی همراه بوده است. BAYC یک پروژه NFT است که ۱۰،۰۰۰ میمون یونیک دارد که در حال حاضر ۶،۰۶۷ آدرس مجزا حداقل یکی از این میمون‌ها را نگهداری می‌کند.

میمون‌های BAYC

در زمان نگارش این مقاله، یکی از آدرس‌های اتریوم ۱۰۵ BAYC را نگه داشته است. آمارها نشان می دهد که BAYC حجم معاملات هفت روزه برابر با ۷۸.۲۶$ میلیون توسط ۴۳۴ معامله گر را به ثبت رسانده است. در حالی که حجم BAYC با رشد ۱۵۰.۹۷% همراه بوده است. همچنین تعداد معامله‌گران آن ۱۰۱.۸۶% بیشتر شده است.

 

میمون های BAYC و MAYC

اخیرا، معیارهایی که کل زمان را در نظر می‌گیرند نشان میدهند که ارزش کلی بازار BAYC 2.73$ میلیارد است. در زمان نگارش این مقاله، کف قیمتی برای یک BAYC برابر است با ۲۷۳،۴۲۰$ در اتریوم اما متوسط قیمت امروز ۲۸۰،۷۴۰$ به ازای هر BAYC بوده است.

در حالی که BAYC شاهد یک افزایش چشم گیر بوده است، پروژه خواهر آن یعنی MAYC نیز با جهش‌های چشم گیری همراه بوده است. حجم معاملات MAYC در امروز ۹۳.۰۲$ میلیون بوده است که ۹۳.۴۱% افزایش داشته است. در حال حاضر ۲،۲۳۴ معامله گر MAYC در این هفته وجود دارد. و قیمت هر NFT آن حداقل برابر با ۵۹،۱۸۰$ است، اما در حال حاضر MAYC به طور متوسط با قیمت ۵۴،۷۲۰$ دلار به فروش می‌رسد.

میمون‌های MAYC

MAYC یک مجموعه NFT از ۲۰،۰۰۰ میمون جهش یافته است و تنها راه برای ایجاد با استفاده از اتصال یک BAYC به سرم جهش یافته یا در طی فرایند ضرب فروش عمومی آن است. MAYC به خریدارن BAYC از طریق یک نسخه جهش یافته جایزه می‌دهد که می‌تواند در بازار آزاد معامله شود. تا به امروز، حدودا ۷،۶۲۳ جهش یافته وجود دارد.

در کنار فروش ۲۱،۹۵۶ MAYC فروخته شده، این پروژه ۱۸۴،۷۹۱ اتریوم و حجم کل معاملات آن ۷۰۷$ میلیون در زمان نگارش این مقاله است. علاوه بر این، در حال حاضر ۱۱،۱۴۸ کیف پول مجزا اتریوم وجود دارد که  حداقل یک MAYC در کیف پول خود نگه داشته‌اند.

در مدت زمان ۷ روز گذشته، میمون شماره ۳۵۶۲ در BAYC به قیمت ۴۳۰ اتریوم به ارزش ۱.۶۴$ میلیون در ۵ روز پیش فروخته شده است. این میمون گران قیمت ترین BAYC در هفته گذشته بوده است. و این در حالی است که میمون خریده شده توسط امینم در رتبه ۳۰ از گران قیمت ترین ها قرار دارد.

در تاریخ ۲ ژانویه سال ۲۰۲۲، میمون شماره ۲۲۰۹ متعلق به MAYC به قیمت ۲۶.۶۹ اتر به فروش رسید که ارزش آن برابر با ۱۰۲،۰۰۰$ است. در همان روز میمون دیگری از MAYCها با قیمت ۲۶.۲۶ اتر یا ۱۰۰،۰۰۰$ به فروش رسید.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx