قیمت و ارزش بازار پولکادات (DOT) به بالاترین سطح خود رسید!

قیمت و ارزش بازار پولکادات (DOT) به بالاترین سطح خود رسید!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2405 نفر

قیمت و ارزش بازار پولکادات (DOT) به بالاترین سطح خود رسید!

قیمت پولکادات (DOT) با بیش از ۳۸٪ افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱.۳۶ دلار افزایش یافت. در ابتدای شروع فعالیت بازار، پولکادات حتی موفق شد قیمت خود را تا بازه ۱۱.۶۰ دلاری افزایش بدهد و به بالاترین سطح خود برسد.

DOT پنجمین رمزارز برتر

بر اساس داده های منتشر شده توسط کوین مارکت کپ، در نتیجه افزایش قیمت DOT، ارزش بازار این رمزارز نیز افزایش یافت و برای اولین بار در تاریخ این ارز، از مرز ۱۰ میلیارد دلاری عبور کرد.

هم اکنون پولکادات پنجمین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار است و در کنار XRP با ارزش بازار ۱۳.۳ میلیارد دلاری و LTC با ارزش بازار ۹.۶ میلیارد دلاری قرار گرفته است.

پولکادات در جمع 10 رمزارز برتر

پولکادات در جمع ۱۰ رمزارز برتر

تا ماه آگوست سال گذشته، پولکادات در جمع ۱۰ رمزارز برتر بازار از نظر ارزش بازار قرار داشت. یک ماه بعد این ارز موفق شد ارزش بازار خود را به بیش از ۵ میلیارد دلار افزایش بدهد. اما هم اکنون شاهد این موضوع هستیم که ارزش بازار این رمزارز از ۱۰ میلیارد دلار عبور کرده که نشان دهنده بازار صعودی این ارز در طی ماه های گذشته می باشد.

پولکادات نسبتا پروتکل تازه واردی به شبکه های بلاکچین محسوب می شود. این پروتکل تحت رهبری گوین وود (Gavin Wood) و جوتا استاینر (Jutta Steiner) از شرکت Parity Technologies توسعه یافت. تا سال گذشته تمرکز این دو مهره کلیدی در توسعه پولکادات بر روی توسعه بلاکچین مخصوص پولکادات و توسعه پروژه های مبتنی بر اتریوم بود.

در دسامبر سال ۲۰۱۹، Parity اعلام کرد که دیگر کلاینت پاریتی اتریوم را که در آن زمان دومین روش محبوب دسترسی به بلاکچین اتریوم بود را حفظ نخواهد کرد. هدف وقت گذاشتن بیشتر بر روی پولکادات بود.

همچنان، به گفته خود پولکادات، این پروتکل بیشتر از اینکه رقیبی برای اتریوم باشد، به نوعی ارتقا دهنده آن محسوب می شود. پولکادات به گونه ای طراحی شده است که تا چندین بلاکچین به یکدیگر متصل شوند و کار کنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx