هیچ بیت کوینی در شهرک های صنعتی استان تهران استخراج نمی شود!

هیچ بیت کوینی در شهرک های صنعتی استان تهران استخراج نمی شود!
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2309 نفر

هیچ بیت کوینی در شهرک های صنعتی استان تهران استخراج نمی شود!

مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی تهران به اخبار منتشر شده پیرامون قطعی برق و خاموشی گسترده در کشور به دلیل فعالیت ماینرها و استخراج ارزهای دیجیتال واکنش نشان داد. وی اعلام کرد که در هیچ یک از شهرک ‌های صنعتی تهران ماینرها حضور ندارند. وی همچنین اظهار داشت که در شهرک ‌های صنعتی تهران ظرفیت برق کافی برای ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

صابر پرنیان، مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی تهران بزرگ، در این خصوص گفت:

یکی از دلایل قطع برق در تهران استخراج غیر قانونی ارزهای دیجیتال در استان است و برودت هوا، افزایش مصرف گاز و کمبود گاز مصرفی برای نیروگاه ‌ها از دیگر دلایل قطع برق در تهران هستند.

وی در ادامه افزود:

بسیاری از سرمایه ‌گذاران برای راه ‌اندازی و استخراج ارزهای دیجیتال به شرکت شهرک ‌های صنعتی این استان مراجعه می ‌کنند. اما با توجه به اینکه شهرک‌ های صنعتی استان به سختی می ‌توانند برق مورد نیاز خود را تامین کنند، هیچ‌ کدام از این درخواست‌ ها پذیرفته نشده است.

وی با اعلام اینکه ماینرها در هیچ یک از شهرک های صنعتی تهران حضور ندارند، افزود:

ما با اصل این کار به صورت قانونی مشکلی نداریم. اما با توجه به اینکه زیرساخت های لازم برای استخراج بیت ‌کوین در شهرک‌ های استان تهران وجود ندارد، نمی ‌توانیم به واحدهای صنعتی اجازه انجام این کار را بدهیم، زیرا در آن صورت دیگر واحدهای صنعتی با کمبود برق مواجه می ‌شوند.

پرنیان در خصوص قطع برق واحدهای صنعتی گفت:

روز گذشته برق ۲۳۱۳ واحد صنعتی بدون اطلاع قبلی قطع شد که خسارات هنگفت و جبران ناپذیری را در پی دارد. این اقدام برای دومین بار است که از طرف اداره برق صورت می ‌گیرد و شرکت شهرک‌ های صنعتی به صورت جدی پیگیر این موضوع و احقاق حق واحدهای صنعتی است.

وی در ادامه افزود:

طبق ماده ۲۵ قانون تسهیل کسب و کار، در صورت کمبود انرژی، شهرک‌ های صنعتی نباید در اولویت قطع برق باشند و در تابستان و زمستان اولین جایی که در زمان کمبود انرژی از جمله برق، آب و گاز قطعی رخ می ‌دهد، شهرک‌ های صنعتی هستند.

پرنیان در پایان گفت که واحدهای صنعتی می ‌توانند با برآورد خسارت ناشی از قطع برق روز گذشته به ارگان‌ های مربوطه مراجعه کنند.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx