شرکت ماینینگ لوکسور با همکاری NYDIG قصد گسترش فعالیت های خود را دارد

شرکت ماینینگ لوکسور با همکاری NYDIG قصد گسترش فعالیت های خود را دارد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1345 نفر

شرکت ماینینگ لوکسور با همکاری NYDIG قصد گسترش فعالیت های خود را دارد

شرکت های لوکسور (Luxor) و NYDIG اعلام کرده اند که برای تقویت صنعت ماینینگ در امریکای شمالی وارد همکاری شده اند.

شرکت نرم افزاری ماینینگ لوکسور که در سیاتل امریکا مستقر است، موفق شده فاند مورد نیاز خود را توسط شرکت فناوری و خدمات مالی بیت کوین NYDIG تامین کند.

شرکت لوکسور در تاریخ ۹ ژوئن از قصد خود برای تامین بودجه ۵ میلیون دلاری خبر داده بود و همچنین اعلام کرده بود که شرکت NYDIG در یک سری از پروژه های مرتبط با ماینینگ و محصولات مبتنی بر هش ریت با این شرکت همکاری خواهد کرد.

بر اساس این اعلامیه، این دو شرکت قصد دارند با همکاری با یکدیگر به رونق صنعت ماینینگ در امریکای شمالی کمک کنند. در این همکاری لوکسور برای تبدیل هش ریت به یک کالا تلاش خواهد کرد و NYDIG راه حل های فناوری و سرمایه گذاری بیت کوین را به بیمه ها، بانک ها، شرکت ها و موسسات ارائه خواهد کرد.

لوکسور یک راه حل نرم افزاری به نام سوئیچ (Switch) ارایه داده که از الگوریتمی استفاده می کند که به منظور افزایش سودآوری طراحی شده است. این الگوریتم با سوئیچ یا جابجایی بین بلاکچین ها از بهترین پاداش های بلوکی استفاده می کند.  نیک هانسن (Nick Hansen)، مدیرعامل و هم بنیانگذار این شرکت در این خصوص گفت:

لوکسور در موقعیت منحصر به فردی قرار گرفته است و قصد دارد از مهاجرت روزافزون هش ریت به امریکای شمالی نهایت استفاده را ببرد.

سرکوب ماینرها در چین

این اعلامیه در حالی منتشر شده که چین همچنان به سرکوب ماینینگ ارزهای دیجیتال در این کشور ادامه می دهد و از طرفی قانونگذاران ایالات متحده به طور فزاینده ای نسبت به پرداخت بیت کوین به هکرهای باج گیر به ستوه آمده اند.

با برخورد دولت چین با ماینرها سلطه این کشور بر هش ریت بیت کوین در حال ضعیف شدن است و این موضوع فرصت خوبی را برای سایر کشورها ایجاد کرده است.

انتظار می رود که با افزایش فعالیت های ماینینگ و وجود انرژی های تجدیدپذیر ارزان بخصوص در ایالت هایی مانند تگزاس، امریکا به قطب اصلی این صنعت تبدیل بشود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx