شهردار میامی قصد دارد انرژی هسته ای این شهر را در اختیار ماینرهای چینی قرار بدهد

شهردار میامی قصد دارد انرژی هسته ای این شهر را در اختیار ماینرهای چینی قرار بدهد
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1285 نفر

شهردار میامی قصد دارد انرژی هسته ای این شهر را در اختیار ماینرهای چینی قرار بدهد

با گسترش تمرکز استخراج بیت کوین (BTC) در امریکای شمالی، شهردار میامی، فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، می خواهد با ارائه انرژی ارزان قیمت و پاک هسته ای این شهر، میامی را به یک مرکز استخراج بیت کوین تبدیل کند.

سوارز روز پنجشنبه در گفتگویی با شبکه CNBC اعلام کرد که او از شرکت های ماینینگ خارجی برای تاسیس مراکز داده در این شهر دعوت کرده است.

نگرانی های زیست محیطی

به گفته سوارز، با در نظر گرفتن جدی شدن مسائل زیست محیطی و ردپای کرین و از طرفی وجود انرژی هسته ای کافی در میامی، این شهر می تواند گزینه خوبی برای آن دسته از ماینرهایی باشد که به دنبال استفاده از انرژی های پاک در ماینینگ هستند.

سوارز پیش از این در ماه مارس ادعا کرده بود که ۹۰٪ ماینینگ بیت کوین با استفاده از “انرژی های کثیف” انجام می شود. در آن زمان، وی استدلال کرده بود تبدیل شدن ایالات متحده به مرکز استخراج، ممکن است به کاهش نگرانی های زیست محیطی کمک کند.

به عنوان بخشی از تلاشها برای جذب ماینرهای خارجی بیت کوین، سوارز اظهار داشت که مقامات این شهر با همکاری شرکت های برق در پی کاهش هزینه انرژی هستند. به گفته شهردار میامی، مشوق های دیگری مانند مالیات مطلوب و حداقل مقررات از دیگر گزینه های روی میز خواهند بود.

انتظار می رود که با استفاده از انرژی های مقرون به صرفه، پاک و همچنین با حداقل سخت گیری ها در حوزه قانونگذاری، میامی به رقیبی برای دیگر مراکز ماینینگ همچون تگزاس و وایومینگ تبدیل شود.

همانطور که می دانید، سوارز خود یکی از طرفداران ارزهای دیجیتال است. وی قبلا اعلام کرده بود که در بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کرده است.

دعوت آشکار سوارز از ماینرهای خارجی در حالی صورت گرفته که مقابله با ماینرها توسط مقامات چینی رو به افزایش بوده است. تاکنون گزارش های مختلفی مبنی بر توقف فعالیت ماینرها در شهرهای مختلف چین منتشر شده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx