ماینرهای بیت کوین در ماه مارس بیش از ۱.۵ میلیارد دلار درآمد کسب کردند

ماینرهای بیت کوین در ماه مارس بیش از 1.5 میلیارد دلار درآمد کسب کردند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1303 نفر

ماینرهای بیت کوین در ماه مارس بیش از ۱.۵ میلیارد دلار درآمد کسب کردند

براساس گزارش اخیر Arcane Research، ماینرهای بیت کوین در ماه گذشته میلادی موفق به کسب درآمد بیش از ۱.۵ میلیارد دلاری از پاداش های بلوک و کارمزدها شدند.

با اینکه با نزدیک شدن به پایان ماه و کاهش حجم معاملات، درآمد ماینرها کاهش یافت، اما کماکان درآمد کسب شده در نوع خود رکورد جدیدی محسوب می شود.

رقم پایانی تقریبا همسو با داده های منتشر شده توسط شرکت گلسنود در اواسط ماه مارس می باشد. به گزارش گلسنود، درآمد روزانه ماینرها برابر با ۵۲.۳ میلیون دلار بود. در تاریخ ۱۴ مارس زمانی که بیت کوین به اوج خود یعنی ۶۱۶۸۳ دلار رسید، درآمد ماینرها به رکورد ۶۴.۷ میلیون دلار افزایش یافت.

کاهش درآمد بلوکی

در حال حاضر درآمد ماینرها به ازای هر بلوک برابر با ۶.۲۵ بیت کوین است. لازم به ذکر است که پاداش دریافتی ماینرها از تاریخ ۹ جولای سال ۲۰۱۶ تا ۱۱ ماه مه سال ۲۰۲۰ به ازای هر بلوک برابر با ۱۲.۵ بیت کوین بود. این میزان در چهار سال قبل از تاریخ یاد شده برابر با ۲۵ واحد بیت کوین بود. بیشترین میزان متعلق به چهار سال ابتدایی ظهور بیت کوین است، که برابر با ۵۰ بیت کوین بود.

نکته قابل توجه افزایش درآمد ماینرها علیرغم کاهش پاداش ها است. با کاهش عرضه بیت کوین،‌ قیمت این ارز دیجیتال به طور روز افزون در حال افزایش است و همین مهم باعث شده درآمد ماینرها افزایش پیدا کند.

اما کارمزد تراکنش ها نقش کوچکی در این افزایش درآمد داشته است. طبق داده های منتشر شده توسط Blockchain.com، میانگین کارمزدها در ماه مارس همزمان با کاهش تعداد تراکنش ها شیب نزولی داشته است.

تعداد تراکنش های روزانه تایید شده

تعداد تراکنش های روزانه تایید شده

البته باید به این موضوع توجه کرد که افزایش درآمد و سودآوری دو مقوله متفاوت از یکدیگر هستند. هرچند که، داده های BitInfoCharts نشان می دهند که سود ماینرها از ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ رو به افزایش بوده است. براساس این داده ها،‌ میزان سود در ماه مارس سال جاری به بالاترین رکورد ثبت شده یعنی رکورد ماه جولای سال ۲۰۱۹ رسید.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx