ماینری خوش ذوق بی ام و خود را به فارم ماینینگ تبدیل کرد!

ماینری خوش ذوق بی ام و خود را به فارم ماینینگ تبدیل کرد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2799 نفر

ماینری خوش ذوق بی ام و خود را به فارم ماینینگ تبدیل کرد!

سایمون برن (Simon Byrne) که به ارزهای دیجیتال علاقه بسیاری دارد، با ایجاد یک فارم کوچک ماینینگ در صندوق عقب ماشین خود، ماینینگ ارزهای دیجیتال را از پارکینگ خانه خود به جاده ها آورده است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط Hardware Times، سایمون برن بعد از خرید بی ام و i8 هیبریدی به قیمت تقریبی ۱۵۰ هزار دلار، اتومبیل خود را به یک مزرعه کوچک ماینینگ متشکل از شش کارت گرافیک GeForce RTX 3080 مجهز کرد. قدرت این مزرعه کوچک توسط مادر برد ASUS B250 Mining Expert و منبع تغذیه EVGA SuperNOVA 1600 T2 تأمین می شود. گفته می شود که این فارم کوچک قابلیت استخراج بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را دارد.

ماینینگ با بی ام و i8

گفته می شود که این ماینر خلاق که اهل ایالت نوادا است، به تنهایی این تجهیزات را در ماشین خود “برای اذیت گیمرها” و همچنین کسب درآمد نصب کرده است. با اینکه کارت گرافیک هایی که برن در فارم خود بکار گرفته معمولا در PC های گیمینگ استفاده می شوند، اما به دلیل قدرت بالایی که دارند می توانند برای ماینینگ نیز استفاده شوند. برن درباره کار خود گفت:

من در ماینینگ نمی خوام که به سرعت پول دربیارم اما می خوام سهم خودم را داشته باشم.

گزارش شده که باتری ماشین توان تامین برق مورد نیاز این فارم را دارد، اما نگرانی اصلی مسئله حرارت است. شاید برن می خواهد که در فصل زمستان رانندگی و ماینینگ را انجام دهد؟ در غیر این صورت، یرن احتمالاً باید درب صندوق بی ام و خود را برای تهویه باز نگه دارد.

مزرعه ای دیگر در خانه

جالب است بدانید که سایمون در ماه دسامبر بیش از ۹۳ هزار دلار برای خرید ۷۸ کارت گرافیک برای ماین اتریوم در منزل خود هزینه کرده بود. در آن زمان قیمت اتریوم برابر با ۷۰۰ دلار بود. برآوردهای انجام شده در آن زمان نشان می داد که تجهیزات سایمون با در نظر گرفتن هزینه بالای برق، می توانست درآمدی در حدود ۱۲۲،۰۰۰ دلار در سال برای او ایجاد کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx