مدیر عامل گلدمن ساکس ادعا کرد که مراقب بیت کوین است!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1148 نفر

مدیر عامل گلدمن ساکس ادعا کرد که مراقب بیت کوین است!

دیوید سالامون، مدیرعامل بانک گلدمن ساکس، امروز بار دیگر تأکید کرد که این بانک به دقت مراقب بیت کوین است و این ارز دیجیتال را زیر نظر دارد.
لازم به ذکر است که به این دلیل این که مشتریان بانک گلدمن ساکس به ارزهای دیجیتال علاقه مند هستند، دیوید سالامون در مورد این موضوع تاکید بیشتری داشت.

وی گفت:

“هرچه فعالیت ها در حوزه ارز های دیجیتال، بلاکچین و دیجیتالی شدن پول پیشرفت کند، تغییر چشمگیر و حتی اختلال در نحوه روند سیستم پولی در سراسر جهان ایجاد خواهد شد.”

اظهارات مدیر عامل گلدمن ساکس همچنان همان چیزی است که اوایل ماه جاری گفته بود. وی اظهار کرده بود که مشتریان بانک به بیت کوین علاقه مند هستند اما برای اینکه گلدمن ساکس، به عنوان یک اصل با ارزهای دیجیتال روبرو شود، به مقررات دقیق تری نیازمند است.

گلدمن ساکس خیلی دقیق مراقب ارزهای دیجیتالی است. این شرکت قصد دارد محصولات سرمایه گذاری بیت کوین را به مشتریان خود در زمینه “مدیریت دارایی” ارائه دهد و اخیراً از بازگشایی میز معاملات ارزهای دیجیتال  خبر داده است.

لازم به ذکر است که تنظیم مقررات ارز دیجیتال در ایالات متحده سرعت کار را کندتر می کند و ممکن است کشور از موج جهانی عقب بیوفتد. برای همین مدیرعامل این بانک گفت :

“بانک گلدمن ساکس در نوآوری های ارز دیجیتالی نقش مهمی ایفا خواهد کرد زیرا هم برای مشتریان ما و هم برای آینده سیستم های مالی جهانی مهم است.”

گلدمن ساکس به اهمیت بیت کوین واقف است و سودآوری ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را بررسی خواهد کرد.

ارز دیجیتال بانک مرکزی یک دارایی دیجیتال متمرکز است که توسط دولت یا بانک مرکزی کشور کنترل می شود و می خواهد نحوه عملکرد ارزهای بومی فیات، مانند دلار آمریکا یا ین ژاپن را بهبود بخشد.

کشورها در مراحل مختلف ایجاد ارز دیجیتال بانک مرکزی خود هستند. چین در حال آزمایش نسخه دیجیتالی یوان است ، اما ایالات متحده هنوز عقب مانده است. فدرال رزرو گفته است که هنوز به تصمیم گیری در مورد انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی نزدیک نشده است.

دیوید سالامون اهمیت چنین فناوری را تأیید کرد و گفت که بانک ها در سراسر جهان ارز دیجیتال بانک مرکزی ها را بررسی می کنند تا از “تأثیر طولانی مدت بر سیستم های پرداخت جهانی” آگاه شوند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx