تاسیس مرکز معامله جهانی دبی با هدف پذیرش جمعی رمزارزها

تاسیس مرکز معامله جهانی دبی با هدف پذیرش جمعی رمزارزها
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1034 نفر

تاسیس مرکز معامله جهانی دبی با هدف پذیرش جمعی رمزارزها

دبی تمایل دارد که مرکز معامله جهانی دبی (DWTC) را تاسیس کند. DWTC یک منطقه رمزارزی برای پذیرش دسته جمعی این نوع از دارایی‌ها است.

همانطور که صنعت رمزارزها به سمت یک جایگاه پذیرش اصلی‌ پیش می‌رود، دبی، یکی از ۷ امارت در امارات متحده عربی، نیز تلاش می‌کند تا جایگاه خود را به عنوان یکی بهترین حوزه‌های قضایی دوست دار رمزارزها در جهان حفظ کند.

DWTC به یک منطقه رمزارزی تبدیل می‌شود

در یکی از به روز رسانی‌های جدید، مسئولین دبی اعلام کردند که مرکز معامله جهانی دبی (DWTC)، یک رویداد سرمایه گذاری شده توسط دولت و محل برگزاری نمایش، به زودی به یک منطقه همه جانبه و قانون گذار برای دارایی‌های دیجیتال تبدیل خواهد شد. این دارایی‌های دیجیتال شامل: صرافی‌ها، فعالین، محصولات و دارایی‌های رمز ارزی است.

این ابتکار عمل برای پذیرش دسته جمعی رمزارزها با استفاده از طراحی یک “اکوسیستم جامع” برای این صنعت در حال رشد برنامه ریزی شده است. این برنامه ریزی با هدف کار با بخش‌های خصوصی و اتحادیه‌های مهم دیگر در نظر گرفته شده است. این اتحادیه‌ها برای در دسترس بودن رمز ارزها الزامی هستند. همچنین این نهادها می‌توانند رمزارزها را برای شهروندان امن تر کنند.

علاوه بر این، این ابتکار عمل از تلاش‌های مسئولین برای رشد بازار دارایی مجازی دبی نشات گرفته است. همچنین آن‌ها می‌خواهند سیاست‌هایی را برای یکپارچه سازی بی نقص “محصولات مالی جدید” و پذیرش ترندهای جدید به وجود آورند. این ترندها باعث ایجاد امواجی در داخل بازار رمزارزها و خارج این صنعت می‌شوند. به عنوان یکی از مثال‌های این ترندها می‌توان به توکن‌های غیر مثلی اشاره نمود.

یک رشد خوشایند

بعد از مدت اندکی از انتشار خبر، از کامیونیتی رمزارزها فیدبک مثبتی گرفته شد. از جمله این طرفداران می‌توان مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، را نام برد. او اشتیاق خود را برای این گسترش جدید بیان کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx