صرافی FTX می تواند پلتفرم BlockFi را تنها با ۱۵ میلیون دلار بخرد

صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 404 نفر

صرافی FTX می تواند BlockFi را با ۱۵ میلیون دلار بخرد

یک گزارش جدید نشان می دهد که صرافی FTX می تواند BlockFi را با کف قیمتی ۱۵ میلیون دلار بخرد، البته این قیمت بسته به عملکرد ممکن است تا افزایش یابد.

از ۴.۸ میلیارد دلار تا ۱۵ میلیون دلار

جزئیات جدیدی در مورد قرارداد خرید BlockFi توسط صرافی FTX در حال انتشار است.

طبق برخی شرایط، صرافی ارز دیجیتال FTX.US می‌تواند BlockFi را به‌جای ۲۴۰ میلیون دلاری که در ابتدا منتشر شده بود، ۱۵ میلیون دلار خریداری کند.

پس از اعلام قرارداد خرید، زک پرینس، مدیرعامل BlockFi در توییتی اعلام کرد که رقم ۲۴۰ میلیون دلاری مشروط به فاکتورهای عملکردی است. بر اساس یک گزارش جدید، این فاکتور ها شامل کسب مجوز قانونی از کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای محصول BlockFi Yield تا ۳۱ دسامبر است.

علاوه بر این، اگر دارایی های مشتریان BlockFi تا اکتبر ۲۰۲۳ به حداقل ۱۰ میلیارد دلار برسد، FTX حدود ۱۰۰ میلیون دلار اضافی پرداخت خواهد کرد. همچنین FTX.US متعهد شده است مبلغی معادل ۲۵ درصد از درآمد سالانه BlockFi را حداکثر تا ۱۰۰ میلیون دلار بپردازد.

اگر BlockFi نتواند هر یک از این الزامات را برآورده کند، ممکن است این شرکت در نهایت توسط  صرافی FTX با قیمت پایه ۱۵ میلیون دلار خریداری شود. با این حال، همچنان این احتمال وجود دارد تا قبل از اکتبر ۲۰۲۳ صرافی FTX دو تا سه برابر مبلغ پیشنهادی اولیه این پلتفرم را بخرد.

BlockFi  یک پلتفرم وام‌دهی رمزنگاری «CeFi» است، به این معنی که شرکتی از فرصت‌های بازدهی موجود در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای مشتریان خود استفاده می‌کند. این شرکت که در ژوئیه ۲۰۲۱ به ارزش ۴.۸ میلیارد دلار رسید، به دنبال ریزش شدید بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال در سال جاری، در کنار سلسیوس، وویجر، بابل فاینانس و کوین‌فلکس، دچار بحران نقدینگی شدیدی شد. در ماه ژوئن، زک پرینس گزارش‌های CNBC مبنی بر اینکه صرافی FTX پلتفرم BlockFi  را به مبلغ ۲۵ میلیون دلار خریداری می‌کند، قاطعانه تکذیب کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx