رایان سلکیس ، موسس و مدیرعامل مساری

رایان سلکیس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2348 نفر

رایان سلکیس، موسس و مدیرعامل مساری

نقل قول:

من ۷ و نیم سال در ارزهای دیجیتال حضور داشته ام. می توانم به شما با جرات بگویم که تنها مسئله اصلی بقا است. سوسک ها ثروتمند خواهند شد. همین!

بیوگرافی:

رایان سلکیس (Ryan Selkis) ابتدا حرفه خود را در امور مالی سنتی به عنوان تحلیلگر سرمایه گذاری بانکی در بانک JPMorgan Chase و سپس در Summit Partners آغاز کرد. او سپس استارت آپ Good Benefits را تاسیس کرد. این شرکت در حوزه خیریه فعالیت می کرد.

در سال ۲۰۱۳، سلکیس وبلاگ ارزهای دیجیتال “TBI’s Daily Bit” را تاسیس کرد و سال بعد، خبر هک صرافی Mt. Gox را رسانه ای کرد.

سلکیس بعداً به عنوان مدیر امور سرمایه گذاری به شرکت Digital Currency Group پیوست و بر خرید شرکت CoinDesk در سال ۲۰۱۶ نظارت کرد. پس از آن، وی به عنوان مدیر نشریه به فعالیت خود ادامه داد. و در سال ۲۰۱۸ او شرکت تحلیلی و تحقیقاتی Messari را تاسیس کرد و به عنوان مدیرعامل در آن شرکت به فعالیت حرفه ای خود ادامه داد.

رایان سلکیس در سال ۲۰۲۰

در سال ۲۰۲۰ همانند سال قبل، رایان سلکیس یکی از صریح ترین افراد در فضای ارزهای دیجیتال بود. او یکی از اولین افرادی در این صنعت بود که در مورد تبعات احتمالی همه گیری ویروس کرونا صحبت کرد و ادعا کرد که در نتیجه به همین دلیل توسط “توییتر بن شده است”.

وی در گزارش پایان سال مساری، اظهار داشت که دولت ایالات متحده “غول آخر” در مسیر پذیرش گسترده بیت کوین است. وی همچنین ریپل را  “زباله سمی” و لایت کوین و استلار را شت کوین توصیف کرد. چندی بعد، صرافی Bitwise به دلیل انتشار صحبت های رایان سلکیس مجبور به عذرخواهی شد.

در عین حال، مساری در فضای رسانه ای ارزهای دیجیتال حضور پررنگی داشت و داده ها، تجزیه و تحلیل ها و پیش بینی هایی را که اساس بسیاری از گزارش های خبری بودند را ارائه می داد. این شرکت یکی از اولین شرکت های بزرگ صنعت ارزهای دیجیتال بود که اعلام کرد در واکنش به شیوع ویروس کرونا به یک ساختار دور کاری کامل تغییر خواهد کرد. در ماه مه، مساری ۱۰ صرافی دیگر را به معیار “حجم واقعی” خود برای دقیق تر شدن اطلاعات اضافه کرد.

رایان سلکیس در سال ۲۰۲۱

سلکیس از زمان تاسیس TBI’s Daily Bit و انتشار خبر هک صرافی Mt. Gox، یکی از چهره های اصلی در رسانه های رمزارزها بوده است. به همین دلیل انتظار ما این است که وی همان سلکیس سال های گذشته باشد. با ادبیات تند و غالباً بحث برانگیزش، رایان سلکیس در تیتر خبرها باقی خواهند ماند. و قطعا پروژه های جدیدی را برای انتقاد – البته با زبانی نرم تر –  پیدا خواهد کرد. با در نظر گرفتن تمایل رایان سلکیس در ارائه واکنش سریع در برابر بحران ها، او احتمالا یکی از اولین کسانی خواهد بود که به رویدادهای مهم این عرصه در سال ۲۰۲۱ پاسخ می دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx