پاول دورف، موسس و مدیرعامل تلگرام

پاول دورف
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2769 نفر

پاول دورف، موسس و مدیرعامل تلگرام

نقل قول:

اگر احساس کنم که تلگرام به منابع بیشتری احتیاج دارد، با کمال شوق سرمایه گذاری بیشتری خواهم کرد زیرا من ترجیح می دهم که هیچ املاکی نداشته باشم.

بیوگرافی:

پاول دورف در اکتبر ۱۹۸۴ در شهر سن پیترزبورگ در کشور روسیه متولد شد، اما بیش ‌تر دوران کودکی خود را در شهر تورین ایتالیا سپری کرد.  او از نوجوانی علاقه زیادی به تکنولوژی داشت. او تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه ایتالیایی سپری کرد و بعد از اینکه در سال ۲۰۰۱ به روسیه برگشت، در دانشگاه سن پیترزبورگ شروع به درس خواندن کرد و در سال ۲۰۰۶ در رشته علوم زبان فارغ‌ التحصیل شد.

اولین تجارت بزرگ پاول دورف، به نام VK، شبکه های اجتماعی را برای همیشه در سراسر روسیه و اروپای شرقی تغییر داد. پس از ترک این شرکت در سال ۲۰۱۴، دورف به همراه برادر بزرگ تر خود به نام نیکولای پیام رسان رمزگذاری شده تلگرام را به طور رسمی در آگوست سال ۲۰۱۳ در برلین راه اندازی کرد. این برنامه در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

پاول و راه اندازی TON:

در بیشتر سال ۲۰۱۹، به روزرسانی های محدودی برای توسعه بلاک چین  TONمنتشر شد. در ماه سپتامبر، کد زودهنگام شبکه آزمایشی TON منتشر شد. در حالی که راه اندازی TON و توزیع توکن Gram برای ۳۱ اکتبر (سالگرد انتشار وایت پیپر بیت کوین) برنامه ریزی شده بود، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده با دستوری فوری از راه اندازی این پروژه جلوگیری کرد. چندی پیش نیز به دلیل اختلافات این کمیسیون با تلگرام، دورف تصمیم گرفت عطای این پروژه را به لقایش ببخشد و به طور کل از راه اندازی این پروژه صرف نظر کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx