نرخ بهره بر بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۲ چه تاثیری خواهد داشت؟

نرخ بهره بر بازار رمزارزها در سال 2022 چه تاثیری خواهد داشت؟
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1002 نفر

نرخ بهره بر بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۲ چه تاثیری خواهد داشت؟

از زمانی که نرخ بهره در حال افزایش است، سرمایه گذاران رمزارزها بازار را از نزدیک رصد می‌کنند تا بفهمند در سال ۲۰۲۲ چه اتفاقی برای این بازار رخ می‌دهد.

در مصاحبه‌ای با CNBC، موسس Race Capital به نام آلفرد چوانگ (Alfred Chuang) دیدگاه خود را نسبت به فضای رمزارزها در سال ۲۰۲۲ بیان کرد.

با یک نگاه ساده به حجم معاملات در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، چوانگ اعلام کرد که حجم معاملات روزانه در رمزارزها از ۵۰ میلیارد دلار به ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته است اما همین مقدار برای بازار Nasdaq تقریبا ثابت بوده است.

با رشد چشم گیر در حوزه وب ۳.۰ که از طریق حجم معاملات کاملا مشهود است و همچنین با توجه به قابل اعتماد بودن این سیستم در میان مردم انتظار می رود در سال ۲۰۲۲ کل صنعت رمزارزها مانند بیت کوین رایج تر شود.

بیت کوین در حال معامله با نرخ بهره است

مدیر عامل شرکت به شباهت بین تزلزلی که کسب‌وکارهای بزرگ فناوری در مورد ترس از نرخ‌های بهره بالاتر پس از تجربه محیط نرخ بهره بالاتر در سال ۲۰۲۲ تجربه کردند و این واقعیت که بیت‌کوین همبستگی مشابهی را در انتهای سال ۲۰۲۱ مشاهده کرد، اشاره کرد.

با توجه به ضعف اخیر در معامله‌های منتهی به پایان سال، از مدیرعامل این سوال پرسیده شد که آیا او معتقد است بیت کوین می تواند در برابر هر گونه تهدید ناشی از افزایش نرخ بهره مقاومت کند.

من مطمئن هستم که همه چیز یک نوسان مقرضانه است همانطور که در مارس ۲۰۲۰ دیدیم زمانی که کل بازار سقوط کرد، بیت کوین نیز پایین آمد. بنابراین فکر نمی‌کنم بیت‌کوین کاملاً از نوسانات در امان باشد، اما اگر به این موضوع برای کاهش ریسک استفاده می‌کنید، یک کاهش ریسک بسیار عالی و بلندمدت برای نوسانات رمز ارزها است.

مجموعه ای از فعالیت های Web3 که در سال ۲۰۲۲ انجام می شود

چوانگ تاکید کرد که فعالیت‌های زیادی در وب ۳.۰ در سال ۲۰۲۲ انجام خواهد شد و این فعالیت‌ها نه تنها بیت‌کوین، بلکه همه ارزهای دیجیتال لایه اول دیگر را نیز در بر می‌گیرد.

او اضافه کرد:

به فعالیت‌هایی که در وب ۳ در حال انجام است نگاه کنید که نه فقط بیت‌کوین بلکه همه ارزهای دیجیتال لایه یک را در بر می‌گیرد، فعالیت‌های زیادی در سال ۲۰۲۲ به وقوع خواهد پیوست که به ما امیدواری می‌دهد، و من فکر می‌کنم خوش‌بینی زیادی در مورد همه محصولات مبتنی بر رمزارز وجود دارد. در سال ۲۰۲۲ واقعاً خوب عمل خواهیم کرد.

قابل توجه است که بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۱ با رشد قابل توجهی همراه بوده است که این روند کاملا بر خلاف ریزش‌های بیت کوین در ماه نوامبر از رکورد تاریخی قیمت آن است.

همانطور که Harry Yeh، بنیان گذار کوانتوم فین تک اعلام کرد دارایی‌های مانند بیت کوین بهترین عملکرد را در برابر افزایش تورم دارند. او معتقد است که فضای تورمی اخیر موقعیت بسیار منابی برای ورود به رمزارزها است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx