نظرات هاسکینسون در رابطه با راه اندازی دیفای بر روی شبکه کاردانو

نظرات هاسکینسون در رابطه با راه اندازی دیفای بر روی شبکه کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1013 نفر

نظرات هاسکینسون در رابطه با راه اندازی دیفای بر روی شبکه کاردانو

دیفای در کاردانو

راه اندازی دیفای بر روی کاردانو مدت زمان زیادی است که حامیان و خود شبکه را منتظر گذاشته است. با اجرای قراردادهای هوشمند بر روی شبکه کاردانو در ماه سپتامبر، انتظارات از این شبکه بیشتر شد، حتی سرمایه گذران امیدوار بودند که یک پروتکل دیفای نیز بر روی این بلاکچین راه اندازی شود. توسعه دهندگان این شبکه سخت بر روی این مسئله در حال کار کردن هستند.

هاسکینسون در رابطه با این مسئله توضیحاتی را ارائه کرد و در رابطه با برنامه‌هایی که برای راه اندازی سیستم وام دهی بر روی این شبکه دارد توضیحاتی ارائه داد. او اعلام کرد که در حال کار بر روی این مسئله است و تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ این پروتکل را راه اندازی خواهد کرد. تا آن زمان پروتکل‌هایی راه اندازی خواهد کرد که مردم در آن بتوانند تراکنش‌های میکرو فایننس (Mircofinance) را به صورت انتها به انتها (End-to-End) در بلاکچین انجام دهند.

هدف من تا ابتدای نیم سال دوم سال ۲۰۲۲ این است که بفهمم چطوری تمام قطعات را کنار هم بگذارم تا یک تراکنش انتها به انتها میکروفایننس بر روی کاردانو راه اندازی کنم. بنابراین فردی در کنیا یا هرجای دیگر با هویت مبتنی بر بلاکچین و امتیاز اعتباری، استیبل کوین در طرف دیگر، کاردانو همان ریلی خواهد بود که این مسیرها را به هم وصل خواهد کرد.

گسترش در آفریقا

هاسکینسون از اشاره به آفریقا غافل نشد و در رابطه با این کشور که به شدت به بلاکچین علاقمند است نیز صحبت کرد. برای هاسکینسون به ارمغان آوردن سرویس‌های خدماتی مالی غیرمتمرکز به صورت نظیر به نظیر (Peer-to-Peer) در کل یک قاره و گسترش آن در این قاره بسیار مهم است که منجر به استفاده تمام مردم این قاره از این خدمات خواهد شد. او به گسترش خدمات RealFi یا همان Real Finance به عنوان “یک رویا” اشاره کرد.

همچنین در رابطه با پروژه‌های دیگر که در این شبکه در آینده راه اندازی می‌شود نیز توضیحاتی را ارائه کرد. هاسکینسون به طرح‌هایی برای افزایش پلتفرم قرار داد هوشمند این شبکه که تحت عنوان Plutus شناخته می‌شود اشاره کرد. همچنین او نوید به ارمغان آوردن سه پروپوزال بهبود کاردانو (CIPS) و پروپوزال‌های بهبود اتریوم (EIP) را داد که توسط توسعه دهندگان در حال پردازش است و در این پروژه اعمال خواهند شد.

این موسس همچنین رشد کامیونیتی را پذیرفت که در سال ۲۰۲۱ بسیار خیره کننده بود. او گفت:

ما همه چیز را به درستی برنامه ریزی کرده‌ایم و ما در حال شروع برای دیدن بهبودهایی در علم اشیا خواهیم بود.

همچنین وی اذعان داشت:

پذیرش این شبکه اتفاق افتاده است. و کامیونیتی این شبکه نیز شکل گرفته است. ما تقریبا تا حدود دو میلیون نفر رشد کرده‌ایم.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx