نظرسنجی ویزا: پذیرش بیشتر رمزارزها به عنوان روش پرداخت

نظرسنجی ویزا: پذیرش بیشتر رمزارزها به عنوان روش پرداخت
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 933 نفر

نظرسنجی ویزا: پذیرش بیشتر رمزارزها به عنوان روش پرداخت

در سال ۲۰۲۱، یک مطالعه نشان داد که تقاضای بسیار زیادی برای قابلیت های پرداخت رمزارزها بین سرمایه گذاران رمز ارزی و غیر رمز ارزی وجود دارد. اما در همان مطالعه، ۵۰% از شرکت کنندگان اذعان داشتند که تجارت های کافی که رمز ارزها را بپذیرند وجود ندارد. اما این روند ممکن است به زودی تغییر کند.

پرسشنامه ویزا

تقریبا یکی از هر ۴ تجارت خرد یا متوسط (SMBs) که در این پرسشنامه توسط ویزا شرکت کرده بودند گفتند که آن ها برنامه هایی برای پذیرش رمز ارزهایی مانند بیت کوین را در نظر گرفته اند. در همین مطالعه، ۷۳ درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که پذیرش اشکال جدید گزینه های پرداخت دیجیتال عامل کلیدی است که بر رشد کسب و کار در سال ۲۰۲۲ تأثیر می گذارد.

۲،۲۵۰ صاحب کسب و کار کوچک مستقر در ۹ کشور از جمله امارات متحده عربی، هنگ کنگ، ایالات متحده و کانادا در این مطالعه شرکت کردند. در میان این پاسخ دهندگان، ۸۲ درصد گفتند که قصد دارند در سال ۲۰۲۲ نوعی روش پرداخت دیجیتال را اجرا کنند.

این نظرسنجی همچنین شامل یک بخش مصرف کننده بود که در آن ۱۵۰۰ بزرگسال از ۹ بازار شرکت کردند. در این بخش، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که انتظار دارند طی ۱۰ سال آینده کاملاً پول نقد از بین برود. ۴۱ درصد همچنین نشان دادند که مشتریان خرید خود را در فروشگاه های فیزیکی که پرداخت های دیجیتال نداشتند، رها کرده اند.

نظر مدیر عامل Airbnb

تقاضا برای پرداخت های رمزنگاری به مشاغل کوچک محدود نمی شود. در نظرسنجی اخیر توییتر توسط برایان چسکی (Brian Chesky)، مدیرعامل Airbnb، کاربران اظهار داشتند که می‌خواهند هنگام رزرو در Airbnb گزینه پرداخت ارز دیجیتال را داشته باشند.

در حالی که اکثر کسب‌ و کارها هنوز در حال شناخت پرداخت‌های رمزنگاری هستند، رستورانی در فلوریدا قبلاً وارد عمل شده است. رستوران رمزارزی Crypto Street، پرداخت‌ها را در تمامی دارایی‌های دیجیتال از جمله سکه‌های میم و «شیت‌کوین‌ها» می‌پذیرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx