دیدگاه صعودی کارآموز ارشد آمار دولت بریتانیا به بیت‌کوین

حرکت سهمی شکل آتی در بیت‌کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1157 نفر

دیدگاه صعودی کارآموز ارشد آمار دولت بریتانیا به بیت‌کوین

اخیرا یک پست از طرف  دپارتمان آمار دولت بریتانیا در جامعه کریپتو منتشر شده است. همانطور که به نظر می رسد، پست وبلاگ توسط اسکات ویگود (Scott Waygood)، کارآموز ارشد آمار، منتشر شده است; و یک مورد استثنایی برای بیت کوین به حساب می‌آید. در زمانی که بازیگران بازار نسبت به افت قیمت فعلی ابراز نگرانی می‌کنند; ویگود اذعان داشت که سرمایه‌گذاری خود را با خرید ارزهای دیجیتال گسترش داده; که منجر به افزایش ۷۰ درصدی ارزش قیمت سرمایه او در ۱۲ ماه گذشته شده است.

در حالی که او معتقد است که حرف وی توصیه سرمایه گذاری نیست، او همچنان تاکید می‌کند که بیت کوین در بلندمدت شاهد افزایش سهمی شکل قیمت خواهد بود.

گزیده ای از پست وبلاگ او در توضیح این نکته چنین است:

از طرف دیگر، با نگاهی به روندهای تاریخی بلندمدت قیمت، کاهش قیمت اخیر و بهبود متعاقب آن می‌تواند صرفاً تایید خط روند بلندمدت باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، با توجه به برون یابی داده های گذشته، می توانیم انتظار حرکت سهمی به سمت اوج چرخه در ماه های آتی باشیم.

چرخه بریتانیا با ارزهای دیجیتال تاکنون

پست وبلاگ لحنی متفاوت از احساسات عمومی دولت بریتانیا داشت. اصطکاک زیادی بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در بریتانیا و دولت وجود دارد. در طول سال‌های گذشته، بریتانیا موضع خود را در مورد محدود کردن استفاده از ارزهای دیجیتال سخت‌تر کرده است. کمتر از یک هفته پیش، صرافی‌های ارزهای دیجیتال در این کشور با پرداخت مالیات اجباری خدمات دیجیتال از اداره درآمد و گمرکات اعلیحضرت (HMRC) مواجه شدند.

پیش از این، لیزا موناکو (Lisa Monaco)، معاون دادستان کل ایالات متحده، به همراه مقامات بخش امنیت ملی و بخش جنایی با پریتی پاتل (Priti Patel)، وزیر کشور بریتانیا، در واشنگتن دی سی دیدار کردند; که در آن هر دو طرف توافق کردند که «تمرکز بر موارد غیرقانونی را افزایش دهند. همانطور که توسط وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) فاش شده است، این جلسات درمورد استفاده از رمزارزها و باج افزارها، و همچنین برای ادامه گفتگو در مورد تهدیدهای نوظهور علیه امنیت ملی است.

به نظر می‌رسد ارزهای دیجیتال در منطقه خطرناکی قرار دارند، زیرا جدیدترین واکنش‌ها از سوی اکثر بریتانیایی‌هایی است; که از ممنوعیت رمزارزها حمایت می‌کنند. و این مخالفت را به مبارزه با تغییرات آب و هوایی مرتبط میدانند.

برای مشاهده اخبار به روز ارزهای دیجیتال، لطفا وبلاگ خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx