آیا پیش بینی پلن بی همچنان درست است؟  

آیا پیش بینی پلن بی همچنان درست است؟  
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3419 نفر

آیا پیش بینی پلن بی همچنان درست است؟

پلن بی (PlanB)، تحلیلگر شناخته شده بازار، علیرغم نزول بیت کوین به زیر ۵۰ هزار دلار، همچنان باور دارد که این ارز دیجیتال تا ۱۰۰ هزار دلار صعود خواهد کرد. روز گذشته در یکی از سنگین ترین ریزش های بازار، قیمت بیت کوین بیش از ۹,۰۰۰ دلار کاهش یافت و این رمزارز حمایت ۵۰ هزار دلار را از دست داد.

به همین دلیل، بسیاری این احتمال را می دهند که شانس BTC برای صعود به ۱۰۰,۰۰۰ دلار بسیار کاهش یافته است. اما در عین حال، برخی از تحلیلگران از جمله پلن بی همچنان به معکوس شدن روند خوش بین هستند.

شاخص RSI

پلن بی در تحلیل خود به شاخص RSI اشاره کرده که در سطح ۶۸ قرار گرفته است. از نظر او، این موضوع نشان می دهند که بیت کوین تا قرار گرفتن در محدوده اشباع خرید بسیار فاصله دارد.

بازار سال ۲۰۱۷

پلن بی همچنین به روند بازار در سال ۲۰۱۷ برای دفاع از مدل پیش بینی خود اشاره کرده است. او خاطر نشان کرده که در سال ۲۰۱۷ بازار بیش از ۴ بار اصلاح شد؛ و میزان هر اصلاح برابر با ۲۹ – ۳۸ درصد بود. با این حال، علیرغم همه فراز و نشیب ها، بیت کوین موفق شد قیمت خود را از ۱,۰۰۰ در ابتدای سال به ۲۰,۰۰۰ دلار افزایش بدهد. به همین دلیل وی باور دارد که BTC می تواند حتی تا ۱۰۰ هزار دلار نیز صعود کند. با توجه به قیمت فعلی بیت کوین، این ارز دیجیتال برای تحقق این هدف باید ۱۰۰٪ رشد کند.

دقت مدل S2F

علیرغم فاصله ایجاد شده بین قیمت فعلی بیت کوین و هدف ۱۰۰,۰۰۰ دلاری، به نظر می رسد پلن بی به دقت مدل S2F اطمینان کامل دارد. به گفته او، دقت این مدل از ماه مارس سال ۲۰۱۹ اثبات شده است. لازم به ذکر است که او به درستی قیمت پایانی BTC از ماه آگوست تا اکتبر را پیش بینی کرده است.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx