نهنگی ناشناس ۱.۳ میلیارد دلار اتریوم را به دیفای منتقل کرد

نهنگی ناشناس 1.3 میلیارد را به دیفای منتقل کرده است
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1539 نفر

نهنگی ناشناس ۱.۳ میلیارد دلار اتریوم را به دیفای منتقل کرد

براساس گزارش Whale Alert که فعالیت نهنگ ها را تحت نظر دارد، نهنگی ناشناس بیش از ۶۲۹ هزار واحد اتریوم به ارزش بالغ بر ۱.۳ میلیارد دلار را به قراردادهای هوشمند کامپوند (COMP) منتقل کرده است. از آنجایی که در بلاکچین اتریوم کاربران ناشناس هستند، هویت نهنگی که این جابجایی را انجام داده نامشخص است.

گفته می شود برای این جابجایی این نهنگ کارمزدی ۴۳ دلاری پرداخت کرده است؛ که برای چنین تراکنش هنگفتی مبلغ بسیار ناچیزی محسوب می شود. لازم به ذکر است که مبلغ کارمزدها بسته به ترافیک شبکه متغیر هستند.

این جابجایی در حالی رخ داده که اخیرا ETH موفق شده به کانال ۲۰۰۰ دلاری ورود کند. اتریوم با صعود به ۲۱۵۲ دلار رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرده است. این آلت کوین هم اکنون در زمان نگارش این مطلب در بازه ۲۰۱۸ دلاری معامله می شود.

نهنگی ناشناس 1.3 میلیارد دلار اتریوم را به دیفای منتقل کرد

نمودار اتریوم

داده ها نشان می دهند که قرارداد هوشمند کامپوند روز گذشته از کیف پول ناشناس دیگری ۲۹۸.۷ اتریوم به ارزش بالغ بر ۶۲۷۰۰۰ دلار دریافت کرده است. چهار روز پیش نیز، ۱۳ هزار اتریوم به ارزش بیش از ۲۷ میلیون دلار به این قرارداد منتقل شده است. در حال حاضر موجودی این قرارداد برابر با ۲۳۸۹ اتریوم معادل بیش از ۵ میلیارد دلار است.

در اوایل سال جاری میلادی چندین نهنگ بیت کوین بعد از یک دوره خواب زمستانی ۱۰ ساله دوباره فعالیت خود را آغاز کردند. در ۲۴ فوریه ۱۰۰ بیت کوین که از ژوئن سال ۲۰۱۰ غیرفعال بود، به کیف پول ناشناسی منتقل شد.

نهنگ های قدیمی بیت کوین از این جهت برای کاربران جالب هستند که کاربران آنها را به نحوی مرتبط با ساتوشی ناکاتامو، خالق ناشناس بیت کوین،‌ می دانند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx