ران پل از سرکوب بیت کوین توسط دولت آمریکا هشدار داد!

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1402 نفر

ران پل از سرکوب بیت کوین توسط دولت آمریکا هشدار داد!

ران پل “Ron Paul” نامزد پیشین ریاست جمهوری و نماینده سابق کنگره ایالت متحده آمریکا، در مورد برخورد دولت آمریکا با بیت کوین و دارایی های امن خاطرنشان کرد که ممکن است این نوع از دارایی ها از مداخله دولت در امان نباشند.

وی گفت:

“دولت در حال تهدید این دارایی ها است. آنها سرکوب خواهند کرد زیرا توانایی انجام این کار را دارند.”

هفته گذشته در مصاحبه ای، ران پل دیدگاه خود در مورد مداخله دولت در بیت کوین را به اشتراک گذاشت.

وی که یک نویسنده و سیاستمدار بازنشسته آمریکایی است، در مورد “تهدید مصادره احتمالی طلا یا مداخله دولت به دلیل افزایش نگرانی طرفداران ارز دیجیتال و بیت کوین” گفت که تهدید دولت نگران کننده است زیرا دولت توانایی انجام هر کاری را دارد.

همچنین در همین مورد از چند مدیر مشهور صندوق های سرمایه گذاری، مانند ری دالیو بنیانگذار بریج واتر “Bridgewater” و مایکل باری ، سرمایه گذار “The Big Short”، سوال شد که پاسخ دادند:

“دارایی های امن لزوماً از مداخله دولت در امان نخواهند بود. آنها انتظار تغییرات مالیاتی یا مقررات احتمالی را دارند که مانع ورود سرمایه به این دارایی ها می شود که به عنوان رقیبی برای دلار هستند.(مانند طلا و بیت کوین).”

ران پل افزود: “ما پتانسیل یک جامعه آزاد را داشتیم. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، فقط با قانون اساسی شروع کنید، که ممکن است به شما یک ایده از جامعه آزاد بدهد. ”

همچنین از وی سوال شد: “به نظر شما این نوع برخورد دولت ممکن است چگونه باشد و فکر می کنید چه اتفاقی برای بیت کوین می افتد؟” که در پاسخ گفت:

“من فکر می کنم همه این اتفاقات روی خواهد داد که یا از سیستم مالیات استفاده خواهد شد، یا دولت فقط پول بیشتری چاپ می کند. که در نتیجه آن با کاهش ارزش پول دلار آمریکا روبرو می شویم.”

همچنین در ادامه اظهار نظر کرد: “دولت این کار را به دلایل روابط عمومی انجام می دهد و باید نشان دهند که به دلیل درگیری های داخلی که در جریان است، مالیات سنگینی برای افراد بسیار متمول و سرمایه دار می گذارند. ”

ران پل در مورد لایحه پیشنهادی رئیس جمهور جو بایدن، انتظار دارد نتیجه آن بدتر باشد و می گوید که به احتمال زیاد این برنامه همان کاری را انجام می دهد که همیشه انجام می دهد. دولت هزینه زیادی صرف می کند که ناکارآمد هستند و هزینه آنها همیشه بیشتر از آن چیزی است که فکر می کردند. علاوه بر این، این بنا بر برخی از باورهای عرفانی است که شما نباید هیچ نگرانی در مورد کسری داشته باشید که همه فقط در حد یک رویا هستند. ”

 

همراه ما باشید با معتبر ترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx